دوشنبه / ۶ مرداد / ۱۴۰۴ - 28 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۴/۰۴/۳۰

تعادل رضایت مشتری و منافع سهامداران؛ راهبرد اصلی بیمه سینا

تعادل رضایت مشتری و منافع سهامداران؛ راهبرد اصلی بیمه سینا
در مجمع عمومی شرکت بیمه سینا، دکتر محمدرحیمی، مدیرعامل هلدینگ مالی و سرمایه‌گذاری سینا، بر اهمیت ایجاد تعادل میان رضایت مشتریان و منافع سهامداران تأکید کرد. وی اظهار داشت که باید به گونه‌ای عمل شود که هیچ‌کدام از این دو ذینفع اصلی فدای دیگری نشود و قراردادها با دقت و مسئولیت‌پذیری کامل بررسی گردد. رحیمی