سه شنبه / ۷ مرداد / ۱۴۰۴ - 29 July, 2025
 روزنامه عصر اقتصاد / ۱۴۰۳/۱۱/۲۷

نقش استانداردهای مدیریت رضایتمندی مشتری در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان

نقش استانداردهای مدیریت رضایتمندی مشتری در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان
در تقویم رویدادها و افتخارات فولاد مبارکه از یکم اسفندماه ماه به‌عنوان سالروز دریافت دو گواهینامه مدیریت رضایت مشتریان ISO10004 و مدیریت شکایت مشتریان ISO10002 در سال ۱۳۹۵ یاد شده است و این امر حاکی از آن است که مشتری‌مداری یکی از ارکان اصلی فولاد مبارکه است. در همین زمینه، محمدعلی زمانی، رئیس پشتیبانی فنی