در طی ۱۰ سال گذشته ، من یک یادگیرنده دو بار تصور (2E) را در خانه آموزش داده ام-نه فقط هر یک از یادگیرنده ها ، بلکه پسر خودم ، که من آن را دو بار تصوری ، در غیر این صورت مشخص نشده است . این اصطلاحی است که من به محاصره عصبی منحصر به فرد او ابداع کرده ام توسعه ناهمزمان او به طور مرتب در دسته های از پیش تعریف شده قرار نمی گیرد بلکه در تقاطع درخشش و چالش وجود دارد. کنجکاوی فکری و عمق درک او از موارد معمولی برای سن او در برخی زمینه ها فراتر می رود ، اما او با برخی از موضوعات سنتی در مدرسه که با علایق …