تریبون اقتصاد_مهدی بختیاری زاده مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران اظهار کرد: یکی از تمرکزهای سازمان توسعه بسترهای خدمت رسانی است. شیوه ما اینگونه است که در تمامی محلات فاقد تره بار، بازار احداث کنیم و در محلاتی که بازار داریم اما سرانه محله به اندازهای است که بازار کفاف تقاضای مردم را نمیدهد، بازار اضافه کنیم. به گزارش مهر، وی با بیان اینکه سال گذشته در صدد افزایش تعداد بازارهای فیزیکی در محلات تهران بودیم و امسال هم طبق روال سالهای گذشته عمل خواهیم کرد، گفت: در این راستا …