شنبه / ۱۱ مرداد / ۱۴۰۴ - 2 August, 2025
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۳/۰۷

کادیلاک لیریک؛ سلاح مخفی جنرال موتورز برای جذب مشتریان تسلا

کادیلاک لیریک؛ سلاح مخفی جنرال موتورز برای جذب مشتریان تسلا
پدال/ لیریک، حدود ۱۰ درصد از مشتریان تسلا را جذب کرده و کادیلاک را به رقیبی جدی در بازار خودروهای الکتریکی تبدیل کرده است. خودروهای الکتریکی دیگر نه یک محصول خاص هستند و نه تازگی دارند. با ورود مدل‌های جدید از خودروسازان مختلف، رقابت در این بازار داغ‌تر شده و کادیلاک، برند لوکس جنرال موتورز، قصد دار