پنجشنبه / ۱۹ تیر / ۱۴۰۴ - 10 July, 2025
 سایت آخرین خبر / ۱۴۰۴/۰۲/۱۸

آوانگارد بودن با دهان پُر نمی‌شود!

آوانگارد بودن با دهان پُر نمی‌شود!
ایسنا/ نوآوری در کار رسانه و امتحان‌کردن فرمت‌ها یا رویکردهای جدید، زمانی موثر است که تجربه‌ای متفاوت و ارزشمند برای مخاطب خلق کند؛ نه اینکه حال‌شان را بد کند. آخر کاری مثل غذا خوردن مهمانان در قاب تلویزیون چه آورده‌ جذابی برای مخاطب دارد؟ می‌خواهند بگوید با مخاطب راحت هستیم و حس نزدیکی را منتقل کنن