افزایش تقاضا برای مکملهای غذایی، ورزشی و بهداشتی در سالهای اخیر، بهویژه با رشد بازارهای آنلاین، موجب گسترش فروش محصولات تقلبی شده است. مکملهای تقلبی که فاقد موادموثر یا حاوی ترکیباتمضر هستند، سلامت مصرفکنندگان را تهدیدکرده و اعتماد به صنعت مکملها را کاهش میدهند. مکملهای تقلبی در فضای اینترنت بهیک تهدید جهانی تبدیل شدهاند که مقابله با آن نیازمند همکاری دولتها، پلتفرمهای فروش و مصرفکنندگان است. تنها با ترکیبی از قوانین سختگیرانه، فناوریهای پیشرفته و آموزشعمومی میتوان از گسترش این …