دوشنبه, ۲۱ خرداد, ۱۴۰۳ / 10 June, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۱۸ / خبرگزاری مهر / اقتصادی
خودرو و تلفن همراه در صدر شکایات مردم
معاون سازمان صمت تهران گفت: ۶ هزار شکایت مردمی از گروه های کالایی در سامانه ها و به صورت حضوری به ثبت رسیده که در صدر این شکایت ها خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.
https://mehrnews.com/x34RdH ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰ کد خبر 6099063 اقتصاد صنعت و معدن و تجارت اقتصاد صنعت و معدن و تجارت ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۳۰ خودرو و تلفن همراه در صدر شکایات مردم
معاون سازمان صمت تهران گفت: ۶ هزار شکایت مردمی از گروه های کالایی در سامانه ها و به صورت حضوری به ثبت رسیده که در صدر این شکایت ها خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است. به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی میرموسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران اظهار کرد: سربخش شکایات ستاد خبری و حضوری و کتبی از طریق سامانه ۱۲۴ و شکایات حضوری مردم تقریباً میانگین ۶ هزار شکایات از گروههای کالایی واصل میشود که پس از اخذ مدارک در اختیار بازرسین قرار میگیرد.
میرموسوی گفت: شکایات پس از ارزیابی و ارائه مستندات و بررسی، بخشی به رضایت شاکی و مختومه و بیش از ۱۰ هزار پرونده هم در سال گذشته به محاکم قضائی ارجاع شد.
وی بیان کرد: شکایات از گروههای کالایی متفاوتی اخذ شد که در صدر آن خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران عنوان کرد: شکایات عناوین مختلفی از جمله گرانفروشی ، کم فروشی و موارد اینچنین داشته که مورد بررسی دقیق ناظرین و بازرسان قرار میگیرد و پروندهها به تعزیرات حکومتی ارجاع میشود.
وی خاطر نشان کرد: در کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استانداری است مصوباتی داشتیم که هر ساله در روز اول تیر، اصناف با عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار میگیرند. کد خبر 6099063 سمیه رسولی
کپی شد برچسبها سیدعلی میرموسوی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران شکایت از خودروسازان رسیدگی به شکایات
معاون سازمان صمت تهران گفت: ۶ هزار شکایت مردمی از گروه های کالایی در سامانه ها و به صورت حضوری به ثبت رسیده که در صدر این شکایت ها خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است. به گزارش خبرگزاری مهر، سید علی میرموسوی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران اظهار کرد: سربخش شکایات ستاد خبری و حضوری و کتبی از طریق سامانه ۱۲۴ و شکایات حضوری مردم تقریباً میانگین ۶ هزار شکایات از گروههای کالایی واصل میشود که پس از اخذ مدارک در اختیار بازرسین قرار میگیرد.
میرموسوی گفت: شکایات پس از ارزیابی و ارائه مستندات و بررسی، بخشی به رضایت شاکی و مختومه و بیش از ۱۰ هزار پرونده هم در سال گذشته به محاکم قضائی ارجاع شد.
وی بیان کرد: شکایات از گروههای کالایی متفاوتی اخذ شد که در صدر آن خودرو، تلفن همراه، پوشاک و لوازم خانگی بوده است.
معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان تهران عنوان کرد: شکایات عناوین مختلفی از جمله گرانفروشی ، کم فروشی و موارد اینچنین داشته که مورد بررسی دقیق ناظرین و بازرسان قرار میگیرد و پروندهها به تعزیرات حکومتی ارجاع میشود.
وی خاطر نشان کرد: در کارگروه تنظیم بازار که به ریاست استانداری است مصوباتی داشتیم که هر ساله در روز اول تیر، اصناف با عملکرد مطلوب مورد تشویق قرار میگیرند. کد خبر 6099063 سمیه رسولی
کپی شد برچسبها سیدعلی میرموسوی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان تهران شکایت از خودروسازان رسیدگی به شکایات
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات مسعود پزشکیان فوتبال شورای نگهبان انتخابات ریاست جمهوری 1403 پرسپولیس استقلال رژیم صهیونیستی ایران غزه اسرائیل