شنبه, ۱۲ خرداد, ۱۴۰۳ / 1 June, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۲۷ / خبرگزاری مهر / اقتصادی
«ارتباطات و روابط عمومی» موجب تغییر تعاملات انسانی شده است
روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور نامگذاری شده که در جهان رو به پیشرفت امروز که قدم در مسیر انقلاب صنعتی پنجم گذاشته موجب تغییر در زندگی و تعاملات انسانی شده است.
https://mehrnews.com/x34VZF ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱ کد خبر 6108126 اقتصاد صنعت و معدن و تجارت اقتصاد صنعت و معدن و تجارت ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱ «ارتباطات و روابط عمومی» موجب تغییر تعاملات انسانی شده است
روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور نامگذاری شده که در جهان رو به پیشرفت امروز که قدم در مسیر انقلاب صنعتی پنجم گذاشته موجب تغییر در زندگی و تعاملات انسانی شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی مدیرکل روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران در یادداشتی برای مهر نوشت: روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی»، ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور نامگذاری شده است. در جهان رو به پیشرفت امروز که قدم در مسیر انقلاب صنعتی پنجم گذاشته، سرعت تغییرات تکنولوژی، شتاب نوآوری و فراگیری هوش مصنوعی، زمینهساز تغییرات چشمگیری در زندگی و تعاملات انسانی شده است. این روند شتابان همچنین در حال دگرگونی فرایند کار بنگاههای اقتصادی، کسب و کارها، صنایع و روند تولید و تجارت است. در این مسیر، رفع موانع حضور در بازارهای جهانی و تسهیل فرایند تولید و تجارت، زمینهساز تسهیل انتقال تکنولوژی به کشور، ارتقای کم و کیف تولید، بهبود جایگاه کشور در شاخص رقابتپذیری صنعتی، تقویت تولید دانشبنیان و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتر و نهایتاً حضور پرقدرتتر در بازارهای صادراتی میشود. از همین رو در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، بازوی اطلاعرسانی سازمانهایی که ارتباط نزدیکتری با تولید و تجارت کشور، بخش خصوصی و بازارهای بینالمللی دارند، نقشی فراتر از اطلاعرسانی صرف دارند.
در این راستا روابط عمومی سازمان توسعه تجارت به عنوان سازمانی کلیدی در تجارت کشور که اهدافی همچون توسعه بازارهای صادراتی، حضور پررنگ در عرصه تجارت بینالملل و گسترش مراودات تجاری با دنیا را دنبال میکند، تلاش دارد هم راستا با اهداف سازمان متبوع خود، نقش شایستهای در مسیر رونق تولید و تجارت کشور ایفا کند.
واکاوی موانع تولید و تجارت، افزایش میزان تعامل با فعالان اقتصادی و انعکاس چالشها به مدیران و کارشناسان مربوطه سازمان، حضور پررنگ و با برنامه در نمایشگاهها و مناسبتهای تجاری، اطلاعرسانی صحیح و به موقع بخشنامهها و رویدادهای تجاری، انتشار آمار و ارائه تصویر واقعی از تجارت کشور، تعامل سازنده با اصحاب رسانه، تسهیل شرایط دسترسی به مدیران سازمان در راستای تولید و انتشار اخبار و گزارشات تحلیلی، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، حضور مؤثر در شبکههای اجتماعی و سرعت عمل در انتشار محتوای مناسب، بخشی از دستور کار روابط عمومی سازمان توسعه تجارت در راستای نقشآفرینی مؤثر در فرایند رونق تولید، تجارت و توسعه صادرات غیرنفتی کشور است.
در این مسیر بدون شک همراهی و تعامل سازنده با فعالان عرصه خبر و همچنین روابط عمومی سایر سازمانها و وزارتخانههای کشور، منجر به ایجاد هم افزایی و دستیابی به اهداف رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد. کد خبر 6108126
کپی شد برچسبها سازمان توسعه تجارت آیت الله خامنهای برنامه هفتم توسعه روابط عمومی
روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی» ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور نامگذاری شده که در جهان رو به پیشرفت امروز که قدم در مسیر انقلاب صنعتی پنجم گذاشته موجب تغییر در زندگی و تعاملات انسانی شده است. به گزارش خبرگزاری مهر، محمد رحیمی مدیرکل روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران در یادداشتی برای مهر نوشت: روز جهانی «ارتباطات و روابط عمومی»، ۲۷ اردیبهشت در تقویم کشور نامگذاری شده است. در جهان رو به پیشرفت امروز که قدم در مسیر انقلاب صنعتی پنجم گذاشته، سرعت تغییرات تکنولوژی، شتاب نوآوری و فراگیری هوش مصنوعی، زمینهساز تغییرات چشمگیری در زندگی و تعاملات انسانی شده است. این روند شتابان همچنین در حال دگرگونی فرایند کار بنگاههای اقتصادی، کسب و کارها، صنایع و روند تولید و تجارت است. در این مسیر، رفع موانع حضور در بازارهای جهانی و تسهیل فرایند تولید و تجارت، زمینهساز تسهیل انتقال تکنولوژی به کشور، ارتقای کم و کیف تولید، بهبود جایگاه کشور در شاخص رقابتپذیری صنعتی، تقویت تولید دانشبنیان و صادرات کالاهای با ارزش افزوده بیشتر و نهایتاً حضور پرقدرتتر در بازارهای صادراتی میشود. از همین رو در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نامگذاری شده است، بازوی اطلاعرسانی سازمانهایی که ارتباط نزدیکتری با تولید و تجارت کشور، بخش خصوصی و بازارهای بینالمللی دارند، نقشی فراتر از اطلاعرسانی صرف دارند.
در این راستا روابط عمومی سازمان توسعه تجارت به عنوان سازمانی کلیدی در تجارت کشور که اهدافی همچون توسعه بازارهای صادراتی، حضور پررنگ در عرصه تجارت بینالملل و گسترش مراودات تجاری با دنیا را دنبال میکند، تلاش دارد هم راستا با اهداف سازمان متبوع خود، نقش شایستهای در مسیر رونق تولید و تجارت کشور ایفا کند.
واکاوی موانع تولید و تجارت، افزایش میزان تعامل با فعالان اقتصادی و انعکاس چالشها به مدیران و کارشناسان مربوطه سازمان، حضور پررنگ و با برنامه در نمایشگاهها و مناسبتهای تجاری، اطلاعرسانی صحیح و به موقع بخشنامهها و رویدادهای تجاری، انتشار آمار و ارائه تصویر واقعی از تجارت کشور، تعامل سازنده با اصحاب رسانه، تسهیل شرایط دسترسی به مدیران سازمان در راستای تولید و انتشار اخبار و گزارشات تحلیلی، استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، حضور مؤثر در شبکههای اجتماعی و سرعت عمل در انتشار محتوای مناسب، بخشی از دستور کار روابط عمومی سازمان توسعه تجارت در راستای نقشآفرینی مؤثر در فرایند رونق تولید، تجارت و توسعه صادرات غیرنفتی کشور است.
در این مسیر بدون شک همراهی و تعامل سازنده با فعالان عرصه خبر و همچنین روابط عمومی سایر سازمانها و وزارتخانههای کشور، منجر به ایجاد هم افزایی و دستیابی به اهداف رشد اقتصادی در برنامه هفتم توسعه و پیشرفت کشور خواهد شد. کد خبر 6108126
کپی شد برچسبها سازمان توسعه تجارت آیت الله خامنهای برنامه هفتم توسعه روابط عمومی
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات استقلال فوتبال پرسپولیس انتخابات ریاست جمهوری 1403 علی لاریجانی ایران رژیم صهیونیستی فلسطین غزه اسرائیل