یکشنبه, ۱۳ خرداد, ۱۴۰۳ / 2 June, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۲۰ / خبرگزاری مهر / اقتصادی
رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت.
https://mehrnews.com/x34S62 ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳ کد خبر 6101137 اقتصاد راه و مسکن اقتصاد راه و مسکن ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۱۳ رفع ایراد ۷۰۰۰ واگن باری بدون ترمز در دولت سیزدهم
مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت. به گزارش خبرگزاری مهر، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: با تلاشهای مجموعه همکاران شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، به کاهش پیوسته سوانح از هفتهای ۴.۵ سانحه در سال ۹۹ به هفتهای ۳.۵ سانحه در سال گذشته رسیدیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه حتی بروز یک سانحه ریلی نیز زیاد است، تاکید کرد: کاهش سوانح ریلی نشان از تلاش، صرف بودجه، اولویتگذاری و عملیات شبانهروزی است.
مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سنوات گذشته ۸ هزار واگن باری شیر بسته (بدون ترمز) در حرکت بود که با برنامهریزی انجام شده در سال گذشته از حرکت آنها ممانعت شد. در سال گذشته با تلاش همکاران، ۷ هزار دستگاه واگن باری از این تعداد رفع ایراد شد و به مدار حرکت بازگشت.
وی بر ارتقای ایمنی در بخش ریلی تاکید کرد و گفت: امروز حتی یک لکوموتیو بدون ترمز در شبکه راهآهن کشور حرکت نمیکند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون بودجه ۱۴۰۳ توضیح داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی ۵ هزار میلیارد تومان است، اما پولی که برای واردات بنزین و گازوئیل در نظر گرفته شده ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است.
صالحی گفت: کاش در مجلس شورای اسلامی ۱۰ هزار میلیارد تومان از این رقم ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی که سالیانه ۲۰ هزار کشته و ۲۰۰ هزار مجروح جادهای دارد را به حوزه ریلی برای افزایش و بهبود تعمیرات در حوزه خط، ناوگان و علائم اختصاص میدادند. کد خبر 6101137 زهره آقاجانی
کپی شد برچسبها سید میعاد صالحی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی واگن سازی قطار
مدیرعامل راه آهن با یادآوری سیر حدود ۸۰۰۰ واگن شیر بسته(بدون ترمز) در شبکه ریلی، گفت: از این تعداد ۷هزار واگن رفع ایراد شد و به شبکه سیر بازگشت. به گزارش خبرگزاری مهر، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، گفت: با تلاشهای مجموعه همکاران شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران، به کاهش پیوسته سوانح از هفتهای ۴.۵ سانحه در سال ۹۹ به هفتهای ۳.۵ سانحه در سال گذشته رسیدیم.
معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه حتی بروز یک سانحه ریلی نیز زیاد است، تاکید کرد: کاهش سوانح ریلی نشان از تلاش، صرف بودجه، اولویتگذاری و عملیات شبانهروزی است.
مدیرعامل شرکت راهآهن جمهوری اسلامی ایران گفت: در سنوات گذشته ۸ هزار واگن باری شیر بسته (بدون ترمز) در حرکت بود که با برنامهریزی انجام شده در سال گذشته از حرکت آنها ممانعت شد. در سال گذشته با تلاش همکاران، ۷ هزار دستگاه واگن باری از این تعداد رفع ایراد شد و به مدار حرکت بازگشت.
وی بر ارتقای ایمنی در بخش ریلی تاکید کرد و گفت: امروز حتی یک لکوموتیو بدون ترمز در شبکه راهآهن کشور حرکت نمیکند.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به قانون بودجه ۱۴۰۳ توضیح داد: کل بودجه در نظر گرفته شده برای تعمیر و نگهداری ناوگان ریلی ۵ هزار میلیارد تومان است، اما پولی که برای واردات بنزین و گازوئیل در نظر گرفته شده ۱۴۰ هزار میلیارد تومان است.
صالحی گفت: کاش در مجلس شورای اسلامی ۱۰ هزار میلیارد تومان از این رقم ۱۴۰ هزار میلیارد تومانی که سالیانه ۲۰ هزار کشته و ۲۰۰ هزار مجروح جادهای دارد را به حوزه ریلی برای افزایش و بهبود تعمیرات در حوزه خط، ناوگان و علائم اختصاص میدادند. کد خبر 6101137 زهره آقاجانی
کپی شد برچسبها سید میعاد صالحی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی واگن سازی قطار
پرسپولیس فوتبال استقلال انتخابات ریاست جمهوری لیگ برتر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری 1403 لیگ برتر ایران رژیم صهیونیستی ایران غزه علی لاریجانی