شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
۱۴۰۳/۰۲/۰۶ / سایت فرهیختگان / اقتصادی
هزینه ۲۰۰۰ میلیاردی بانکها برای تبلیغات
پژوهشگران اقتصادی و پولی و بانکی معتقدند واگذاری باشگاههای زیانده آن هم در شرایطی که یکی از اصلیترین منابع درآمدی آنها یعنی حقپخش را صداوسیما به آنها نمیدهد، عملا یعنی بانکها باید به قلک باشگاه فوتبال دربیاید که هزینههای آنها نیز هر ساله سر به فلک میکشد.
فوتبال پرسپولیس استقلال رژیم صهیونیستی اسرائیل فلسطین ایران غزه سپاهان لیگ برتر ایران آمریکا جنگ غزه