دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا

استانداردهای خدمات و فروش


از استانداردهاى مهمى که وجود آنها در کارخانجات ضرورت دارد. استانداردهاى مربوط به فعاليت‌هاى خدمات و فروش است. اين مدارک اطلاعاتى را براى مصرف‌کننده (خريدار) در مورد انتظارات او از محصولات خريدارى‌شده به‌صورت زير فراهم مى‌کند:
- کاتالوگ، شامل نوع يا انواع محصولات و شرح خصوصيات از نظر خريدار
- برگه ضمانت‌نامه، شامل اطلاعاتى درباره تعهدات توليد‌کننده در مورد عدم کارآيى محصول و مسؤوليت‌پذيرى در مورد پذيرش هزينه خسارت و تعميرات در مدت ضمانت
- دستورالعمل مصرف
- دستورالعمل‌هاى خدمت و حفظ و نگهداري
- دستورالعمل‌هاى نصب


همچنین مشاهده کنید