جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
نحوهٔ درک آگهی تجارتی
اگرچه، درنهايت آگهىهاى تجارى بهاين منظور طراحى شدهاند تا رفتار خريدار را دستکارى کنند، اين تأثير به تفکر مردم دربارهٔ نفس آگهىهاى تجارى و نيز بهنظر آنها دربارهٔ آگهىهاى خاص بستگى دارد. پيش از آنکه يک آگهى بازرگانى بتواند تفکر مردن را دربارهٔ اينکه چه بخرند، تغيير دهد يا آنها را تشويق کند تا برچسب خاصى را بر ديگرى ترجيح دهند، مىبايست پيامش دريافت و آزمايش شود. براى اينکه اين حالت بهوقوع پيوندد، بينندگان بايد به دستگاههاى تلويزيون خود توجه کنند. آنها نمىبايست توجه کافى مبذول دارند، بهطورى که بتوانند آن آگهى يا عناصرى از آن را که تبليغکننده اميدوار است بهواسطهٔ آن محصولش بيشتر تقاضا شود بهخاطر آورند. با اين وجود، فرآيند تأثير، همچنين، بستگى به اين دارد که بينندگان دربارهٔ هدف آگهى چه چيزى بدانند و نيز بهچه ميزان گفتههاى آگهى را باور کنند. |
بنابراين در بستر تأثير آگهىهاى تجارى بر کودکان، بايد بهچندين پرسش مهم توجه کرد: |
- آيا کودکان مىدانند هر يک از آگهىهاى تجارى دربارهٔ چهچيزى است؟ |
- آيا کودکان آنچه را که درآگهىها گفته مىشود، بهخاطر مىسپارند و باور مىکنند؟ |
- آيا اين احتمال وجود دارد که کودکان به اين آگهىها پاسخ گويند و آنچه را که تبليغ شده است، براى خود بخواهند؟ |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل غزه مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت سیزدهم
هلال احمر آتش سوزی قوه قضاییه تهران پلیس اصفهان بارش باران سیل شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سازمان هواشناسی
قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو بازار خودرو قیمت سکه خودرو دلار بانک مرکزی حقوق بازنشستگان سایپا ایران خودرو کارگران
نمایشگاه کتاب سریال شهاب حسینی عفاف و حجاب کتاب جواد عزتی مسعود اسکویی تلویزیون سینما سینمای ایران دفاع مقدس فیلم
رژیم صهیونیستی فلسطین آمریکا جنگ غزه حماس نوار غزه چین ترکیه اوکراین انگلیس یمن ایالات متحده آمریکا
استقلال پرسپولیس فوتبال علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید لیگ برتر بایرن مونیخ
هوش مصنوعی کولر تبلیغات موبایل تلفن همراه اینستاگرام گوگل اپل ناسا عیسی زارع پور وزیر ارتباطات
کبد چرب فشار خون بیمه دیابت بیماری قلبی کاهش وزن داروخانه رابطه جنسی