دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا
تبلیغات پیشبرد فروش
تبليغات پيشبرد فروش، محرکهاى کوتاهمدتى هستند که براى تشويق خريداران به خريد يا فروش کالا يا خدمات مورد استفاده قرار مىگيرند. در تبليغات غيرشخصى دلايل توجيهى لازم براى خريد کالاها يا خدمات ارائه مىشوند، اما در تبليغات پيشبرد فروش دلايل خريد فقط در زمان حاضر ارائه مىشود. | |
در تبليغات پيشبرد فروش مىتوان از ابزارهاى پيشبردى متنوعى استفاده کرد. اين ابزارها براى تشويق بازار به دادن پاسخى سريعتر يا پرفايدهتر در نظر گرفته شدهاند. تبليغات پيشبردى مصرفکننده شامل کوپن، نمونه کالا، جوايز خريد، تخفيفات، جوايز، تمبرهاى تجارى و نمايش نحوه کار کالا است. تبليغات پيشبردى تجارى شامل تخفيفات خريد کالا براى واسطهها، کالاهاى مجاني، تخفيفات خريد مقداري، تبليغات صنفى و جوايز فروش براى واسطهها است. تبليغات پيشبردى مخصوص فروشندگان نيز شامل انواع پاداشها، جوايز و گردهمايى فروش است. براى درک تبليغات پيشبرد فروش بايد با موارد زير پرداخت: |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه ایران آمریکا شورای نگهبان مجلس شورای اسلامی انتخابات دولت حسین امیرعبداللهیان حجاب جنگ دولت سیزدهم حسن روحانی
سلامت هواشناسی اصفهان شهرداری تهران تهران قتل فضای مجازی سیلاب سامانه بارشی سازمان هواشناسی آموزش و پرورش باران
بانک مرکزی خودرو بنزین بازار خودرو قیمت دلار قیمت طلا قیمت خودرو دلار یارانه مسکن ایران خودرو حقوق بازنشستگان
تلویزیون نمایشگاه کتاب سینمای ایران صدا و سیما دفاع مقدس مسعود اسکویی موسیقی سریال مهران غفوریان
معماری
اسرائیل رژیم صهیونیستی حماس فلسطین جنگ غزه روسیه اوکراین امیرعبداللهیان طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا نوار غزه جنگ اوکراین
فوتبال پرسپولیس استقلال لیگ برتر جواد نکونام رئال مادرید سپاهان بارسلونا بازی لیگ برتر انگلیس باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس
باتری اپل گوگل اینستاگرام آیفون مایکروسافت ناسا عکاسی سامسونگ
کاهش وزن دیابت توت فرنگی سیگار فشار خون کبد چرب