سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
ارزشیابی پیشرفت
با توجه به تعاريف فوق مىتوان نتيجه گرفت که ارزشيابى پيشرفت تحصيلى عبارت است از فرايندى منظم براى تعيين و تشخيص ميزان پيشرفت شاگردان در رسيدن به هدفهاى آموزشي (سيف، علىاکبر - ۱۳۶۴؛ ص ۲۶ و ۲۷.). منظور از فرايند منظم اين است که ارزشيابى بايد بر طبق يک برنامه و روال منظم انجام گيرد؛ از اين رو، مشاهدات بىنظم و ترتيب رفتار شاگردان و پيشداورىهاى معلمان را نمىتوان ارزشيابى دانست. ارزشيابى پيشرفت تحصيلى هميشه ناظر بر هدفهاى آموزشى است. ارزشيابى است که مشخص مىکند شاگرد به هدفهاى تعيين شده رسيده است يا نه. در واقع، بدون توجه به هدفهاى آموزشى از پيش تعيين شده، ارزشيابى پيشرفت تحصيلى معنا نخواهد داشت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
عربستان خلیج فارس مجلس مجلس شورای اسلامی روز معلم بودجه شورای نگهبان حجاب دولت سیزدهم مجلس یازدهم جمهوری اسلامی ایران جهان
سلامت قتل سیل شهرداری تهران تهران فضای مجازی هواشناسی شورای شهر شورای شهر تهران پلیس وزارت بهداشت سازمان هواشناسی
خودرو دولت قیمت دلار ایران خودرو قیمت خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی قیمت طلا مسکن سایپا تورم
تلویزیون سریال رسانه تئاتر سینمای ایران فیلم موسیقی سینما سریال پایتخت کتاب
سازمان سنجش
جنگ غزه غزه رژیم صهیونیستی فلسطین حماس روسیه نوار غزه اوکراین ترکیه عراق طوفان الاقصی ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس سپاهان تراکتور تیم ملی فوتسال ایران فوتسال بازی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس وحید شمسایی لیگ برتر
هوش مصنوعی اپل اینستاگرام همراه اول تبلیغات گوگل ایرانسل فناوری روزنامه آیفون
مواد غذایی خواب سازمان غذا و دارو طول عمر دیابت سلامت روان بارداری پرستار دندانپزشکی