دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 29 April, 2024
مجله ویستا

تصمیم دربارهٔ نحوهٔ ورود به بازار خارجی


يک شرکت پس از اينکه درباره فروش در يک کشور خارجى تصميم گرفت، نوبت به انتخاب بهترين روش ورود به اين کشور مى‌رسد. روش‌هاى ورودى که پيش‌آورى شرکت‌ها قرار دارند عبارتند از: صادرات، سرمايه‌گذارى مشترک و سرمايه‌گذارى مستقيم. هر خط‌مشى جديد، مستلزم تعهد و مخاطره بيشترى است اما از کنترل و سودآورى بالقوه بيشترى نيز برخوردار است.
  سرمايه‌گذارى مستقيم


همچنین مشاهده کنید