جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

جوانهٔ گندم


   هليله سياه
انرژى نهفته شده در درون هليلهٔ سياه باعث تصفيهٔ کامل خون در بدن مى‌گردد و همين خون صاف در بدن شخص بيمار باعث سلامتى او مى‌گردد. مخصوصاً بيمارانى که ناراحتى چشمى دارند و از عينک استفاده مى‌کنند (ضعف چشمان)، اگر از هليلهٔ سياه استفاده نمايند بعد از يک مدت (هفت الى چهارده ماه) حتى عينک خود را از چشم درمى‌آورند و اگر در خوردن آن استمرار کنند (چهارده الى چهل ماه) حتى مى‌توانند در روز ستاره‌ها را ببينند و يا حتى هاله‌هاى متصاعد شده از اشياء، گياهان، حيوانات و انسان‌ها را ببينند (قدرت ديد آنها بالا مى‌رود). البته متذکر مى‌شوم که علاوه بر مصرف هليلهٔ سياه يکسرى تمرينات تنفسى (پرانا) هم بايد انجام گيرد تا اينکه سيکل انرژى در بدن جريان يافته و بدن به حداکثر تعادل انرژى خود برسد.
   طريقه استفاده کردن از هليلهٔ سياه
شما مى‌توانيد هليلهٔ سياه را از عطارى‌ها تهيه کنيد و شب‌ها بعد از خوردن شام و قبل از خوابيدن، يک دانه هليلهٔ سياه را تکه تکه کنيد 'پودر نکنيد' داخل يک قاشق بريزيد، مقدارى ماست رويش بريزيد، و مخلوط کنيد، سپس آن را قورت بدهيد، البته بدون ماست هم مى‌شود آن را خورد فقط احتمال دارد مزهٔ تلخ آن گلوى شما را اذيت کند ولى اگر به همراه ماست خورده شود ديگر شما را اذيت نخواهد کرد. خاصيت هليلهٔ سياه شستشوى کامل معده، صاف کردن خون و دفع سموم از بدن مى‌باشد که در نتيجه قدرت ديد را بالا مى‌برد.
   جوانهٔ گندم
انرژى نهفته شده در درون جوانهٔ گندم باعث مى‌شود تمامى سلول‌هاى بدن زنده و شاداب گشته و به فعاليت خود ادامه دهند. در درون جوانهٔ گندم بزرگترين نيروها و انرژى‌هاى عالم هستى نهفته شده که باعث خون‌سازي، تغذيه و شاداب نگه داشتن کليهٔ سلول‌هاى بدن و در نهايت جارى شدن انرژى در بدن مى‌گردد و اگر شخصى هر روز صبح به‌جاى نان از جوانه‌ٔ گندم استفاده کند (به همراه شير و عسل) هيچ‌گاه انرژى‌هاى خود را از دست نمى‌دهد و هيچ‌گاه بيمار نمى‌گردد. اشخاصى که داراى قدرت شفادهندگى مى‌باشند براى تقويت ديد هاله‌ها و تقويت انرژى‌هاى بدن، حتماً از هليلهٔ سياه و جوانهٔ گندم استفاده نمايند، آن هم به همراه ورزش مناسب (حرکات تنفسى 'پرانا' و حرکات موزون و نرم 'کاتا' ) در هواى سالم کوهستان.
   طريقهٔ استفاده کردن از جوانهٔ گندم
براى انجام دادن تمرينات، حرکات، تمرکز و... به علت افزايش سوخت و ساز، بدن احتياج به يکسرى ويتامين دارد که مى‌توانيد با خوردن جوانهٔ گندم که شامل ويتامين‌هاى زير مى‌باشد آن را جبران کنيد:
'ب۱، ب۲،ب۳،ب۶،ب۱۲،ب. کمپلکس، ئي، منيزيم، آلبومين، چربى‌ها و املاح معدنى' .
از دانه‌هاى ديگر نيز مى‌توانيد مثل جوانهٔ گندم استفاده نمائيد: 'جوانهٔ نخود، جوانهٔ عدس، جوانهٔ ماش، جوانهٔ سويا، جوانهٔ يونجه (آلفا، آلفا) و...' .
   طرز تهيه جوانه‌ها
براى به‌دست‌آوردن جوانهٔ دگندم بايد گندم زنده يعنى با پوست و بى‌عيب باشد، که به‌قدر نياز آن را در ظرفى ريخته پس از شستن آنقدر آب بر روى آن مى‌ريزيم تا تقريباً نيم سانتى‌متر آب روى آن بايستد. پس از بيست و چهار ساعت آب اضافى آن را خالى کرده، مى‌گذاريم تا نيش بکشد و قابل مصرف گردد. براى نگهدارى و مانع شدن از رشد زيادى جوانه‌ها مى‌توان آن را در کيسهٔ متقالى ريخت، درب آن را بست و در يخچال گذاشت و براى روزهاى بعد مورد استفاده قرار داد. جوانهٔ ساير دانه‌ها نيز کم و بيش به همين ترتيب به‌دست مى‌آيد، منتها با مدتى کمتر يا بيشتر، سعى نمائيد دانه‌ها را تا زدن جوانه روزى چندبار (سه‌بار در روز) به نرمى بشوئيد تا از مسموميت احتمالى آنها جلوگيرى شود.
   معالجهٔ بيمار‌‌ى‌ها توسط انرژى نهفته شده در درون گياهان
شما مى‌توانيد به‌وسيلهٔ انرژى نهفته شده در درون گياهان، خود را تغذيه و معالجه نمائيد. براى مثال، اگر شما هر روز صبح جوانهٔ گندم به همراه عسل و شير را در ليست صبحانهٔ خود قرار دهيد و شب‌ها بعد از خوردن شام يک عدد هليلهٔ سياه را تکه‌تکه نمائيد و به همراه ماست بخوريد و همچنين اگر هر روز ورزش مناسب (حرکات تنفسى 'پرانا' و حرکات موزون و نرم 'کاتا' ) در هواى سالم کوهستان و پارک‌ها انجام دهيد (بيست الى صد و بيست دقيقه)، هيچ‌گاه بيمار نخواهيد شد. به‌شرطى که هدف داشته و هميشه مثبت‌انديش، مثبت گفتار و مثبت کردار باشيد و کاملاً به‌کار و هدف خود ايمان صد در صد داشته باشيد. استفاده کردن از جوانهٔ گندم و هليلهٔ سياه به همراه ورزش مناسب (حرکات تنفسى 'پرانا' و حرکات موزون 'کاتا' ) در هواى سالم خصوصاً کوهستان و پارک‌ها باعث تعادل انرژى حيات (چي) در بدن انسان مى‌گردد و مى‌تواند بيمارى‌هاى سخت و ناعلاج را شفا دهد:
۱. آسم، ۲. کمبود ويتامين، ۳. آلرژى، ۴. نقرس، ۵. شب‌کورى، ۶. زنگ گوش،۷. ضعف چشم، ۸. سرطان، ۹. ديابت، ۱۰. فشار خون و... .


همچنین مشاهده کنید