شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

تقسیم‌بندی غرفه


براى اينکه از فضاى موجود حداکثر استفاده برده شود و کارکنان و بازديدکنندگان نيز از راحتى کافى برخوردار باشند، لازم است غرفه براساس نقشه دقيق و حساب شده‌اى تقسيم‌بندى شود. مشورت با متخصص براى چنين کارى مى‌تواند از تجربه عواقب غفلت و يا اغماض احتمالى پيشگيرى نمايد. چگونگى تقسيم‌بندى غرفه مى‌تواند بسته به نوع فعاليت شرکت‌ها و اهداف آنها از شرکت در نمايشگاه متفاوت باشد. در مجموع فضاى غرفه مى‌تواند به چند يا تمام بخش‌هاى زير تقسيم شود:
۱. فضاى لازم براى نمايش کالاها
۲. قسمت اطلاعات
۳. فضاى نمايشي
۴. ميز کامپيوتر
۵. ميز و صندلى و مبلمان
۶. اتاق مشاوره و مذاکرات بازرگاني
۷. آشپزخانه
۸. فضاى کافى براى سرويس
۹. انبار


همچنین مشاهده کنید