جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا
ارزشیابی پیشرفت
با توجه به تعاريف فوق مىتوان نتيجه گرفت که ارزشيابى پيشرفت تحصيلى عبارت است از فرايندى منظم براى تعيين و تشخيص ميزان پيشرفت شاگردان در رسيدن به هدفهاى آموزشي (سيف، علىاکبر - ۱۳۶۴؛ ص ۲۶ و ۲۷.). منظور از فرايند منظم اين است که ارزشيابى بايد بر طبق يک برنامه و روال منظم انجام گيرد؛ از اين رو، مشاهدات بىنظم و ترتيب رفتار شاگردان و پيشداورىهاى معلمان را نمىتوان ارزشيابى دانست. ارزشيابى پيشرفت تحصيلى هميشه ناظر بر هدفهاى آموزشى است. ارزشيابى است که مشخص مىکند شاگرد به هدفهاى تعيين شده رسيده است يا نه. در واقع، بدون توجه به هدفهاى آموزشى از پيش تعيين شده، ارزشيابى پيشرفت تحصيلى معنا نخواهد داشت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
حجاب ایران رئیس جمهور رئیسی دولت سیزدهم دولت توماج صالحی سریلانکا مجلس شورای اسلامی پاکستان کارگران سید ابراهیم رئیسی
کنکور تهران سیل هواشناسی آتش سوزی سازمان سنجش فضای مجازی سلامت پلیس شهرداری تهران اصفهان فراجا
قیمت خودرو خودرو قیمت طلا دلار بازار خودرو مسکن قیمت دلار بانک مرکزی ارز ایران خودرو تورم سایپا
موسیقی سعید آقاخانی رهبر انقلاب ترانه علیدوستی تلویزیون فیلم مهران مدیری سینمای ایران کتاب بازیگر شعر
کنکور ۱۴۰۳ عبدالرسول پورعباس
آمریکا رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه جنگ غزه فلسطین روسیه چین حماس اوکراین طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال استقلال بازی بارسلونا سردار آزمون لیگ برتر انگلیس فوتسال لیگ برتر باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتور
هوش مصنوعی ناسا رونمایی مریخ تیک تاک اپل فیلترینگ
مالاریا کاهش وزن زوال عقل سلامت روان داروخانه