شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا
اجرای برنامههای بازاریابی
ارائه برنامه براى خطمشىهاى خوب، فقط نقطه حرکت آغازين، به سوى يک بازاريابى موفق است. يک خطمشى بسيار عالى بازاريابي، در صورتى که با اجرايى ضعيف همراه باشد، چندان مفيد فايده نخواهد شد. اجراى بازاريابي، فرآيندى است که طى آن خطمشىها و برنامههاى بازاريابى به منظور تأمين اهداف بازاريابى استراتژيک، به فعاليتها و عمليات بازاريابى مبدل مىشوند. اجراى بازاريابي، دربردارندهٔ فعاليتها بهطور روزانه و ماهيانه است، فعاليتهايى که برنامه بازاريابى را بهعمل در مىآورند. در برنامهريزى بازاريابي، به چه و چراهاى فعاليتهاى بازاريابى پاسخ گفته مىشود و در اجرا، به چه کسي، کجا، چه وقت و چطور. در ادامهٔ تشريح اجراى برنامههاى بازاريابى بايد به دلايل اجراى ضعيف و فرآيند اجراى بازاريابى پرداخت. |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران اسرائیل اصفهان انفجار ایران و اسرائیل استان اصفهان حمله ایران به اسرائیل حسین امیرعبداللهیان سفر استانی ارتش جمهوری اسلامی ایران وعده صادق دولت سیزدهم
فراجا طرح نور پلیس سیل تهران هواشناسی قتل فضای مجازی قوه قضاییه سیلاب شهرداری تهران سازمان هواشناسی
بانک مرکزی قیمت خودرو بنزین فرودگاه قیمت طلا دولت خودرو بازار خودرو قیمت دلار ایران خودرو حقوق بازنشستگان قیمت سکه
تلویزیون سینمای ایران احسان علیخانی کتاب دفاع مقدس موسیقی تئاتر
اینترنت
رژیم صهیونیستی فلسطین غزه آمریکا عراق جنگ غزه روسیه سازمان ملل امیرعبداللهیان عملیات وعده صادق چین اسراییل
استقلال فوتبال شمس آذر قزوین پرسپولیس باشگاه استقلال لیگ برتر صنعت نفت آبادان لیگ قهرمانان اروپا بازی بارسلونا تراکتور لیگ برتر فوتبال ایران
هوش مصنوعی گوگل ناسا فناوری سامسونگ تلگرام اپل وزیر ارتباطات عیسی زارع پور
خواب گیاهان دارویی