جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

مدیریت تلاش‌های بازاریابی


تلاش‌هاى بازاريابى فعاليت‌هايى را شامل مى‌شود که مديريت بازاريابى جهت رسيدن به اهداف شرکت انجام مى‌دهد. اين فعاليت‌ها طيف وسيعى را شامل مى‌شود.
مديريت بازاريابى جهت تنظيم، اجرا و کنترل برنامه‌هاى بازاريابى فعاليت‌هايى را تحت عنوان تلاش‌هاى بازاريابى انجام مى‌دهد که شروع آنها با تجزيه‌وتحليل رقبا و خط‌مشى بازاريابى رقابتى است. لذا جهت درک مديريت تلاش‌هاى بازاريابى پرداختن به موارد زير ضرورى است:


همچنین مشاهده کنید