چهارشنبه, ۲۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 17 April, 2024
مجله ویستا
تقسیم بازار، هدفگیری و تعیین جایگاه در بازار
مراحل اصلى در بازاريابى هدفدار عبارتند از: تقسيم بازار، هدفگيرى در بازار و جايگاهيابى در بازار | |
تقسيم بازار عبارت است از تقسيم بازار به گروههاى معينى از خريداران، خريدارانى که استحقاق کالا و ترکيب عناصر بازاريابى جداگانهاى دارند. در هدفگيرى در بازار شرکت خصوصيات اندازه و رشد هر قسمت بازار، جذابيت ساختارى و همسويى آن قسمت بازار منابع و اهداف شرکت را مورد ارزيابى قرار مىدهد. | |
پس از هدفگيرى نوبت به خطمشى جايگاهيابى مىرسد. جايگاه مکانى است که در قسمتهاى انتخاب شده در بازار اشغال مىشود. انتخاب جايگاه براساس صفات ويژه کالا، اوقات مصرف، طبقات خاص استفادهکنندگان يا طبقه کالا انجام مىگيرد. | |
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران حمله ایران به اسرائیل ایران و اسرائیل دولت ارتش وعده صادق جنگ ایران و اسرائیل جنگ حمله موشکی ایران به اسرائیل جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سیل تهران سیلاب هواشناسی بارش باران شهرداری تهران پلیس سلامت سازمان هواشناسی وزارت بهداشت حجاب قتل
قیمت خودرو خودرو بازار خودرو قیمت دلار ایران خودرو بانک مرکزی قیمت طلا بورس دلار مالیات قیمت سکه سایپا
سینمای ایران تلویزیون موسیقی سریال تئاتر فیلم سینما رضا رشیدپور صدا و سیما دفاع مقدس کتاب بازیگر
دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه تهران دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل عملیات وعده صادق فلسطین غزه آمریکا جنگ غزه روسیه چین اسراییل حسین امیرعبداللهیان امیرعبداللهیان
فوتبال استقلال پرسپولیس بارسلونا لیگ قهرمانان اروپا پاری سن ژرمن کشتی فرنگی بازی لیگ برتر تراکتور کشتی سپاهان
هوش مصنوعی اپل عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گوگل ایلان ماسک ناسا تلگرام آتشفشان
مغز سرطان دیابت استرس زوال عقل طول عمر سلامت روان کلسترول عصبانیت