جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

عشق را بازیچه خود قرار ندهید


بسیاری از افراد مجرد گله می‌کنند که هیچ گاه مورد محبت دیگران قرار نمی‌گیرند. دلیل این امر بسیار ساده است. آنها آنقدر درگیر زندگی روزمره هستند که حتی علاقمندان بالقوه آنها حتی فرصت پیدا نمی‌کنند که آنها را به درستی بشناسند.
شما در رابطه خود چه مقدار نقش بازی می‌کنید؟ انتظار دارید تا دیگران در مقابل شما چه کارهایی انچام دهند و چه نقشی بازی کنند؟ شاید به نظرتان شانس با شماست که می‌توانید طرح خودتان را همانطور که می‌خواهید دنبال کنید؛ اما سوال اینجاست که: آیا شما عاشق فردی که نقش بازی می‌کند و یا نقشی که بازی می‌کند، می‌شوید؟ اگر به نقش‌هایی که بازی می‌کنید اعتباری نیست پس برای مدتی نقش بازی کردن را کنار بگذارید. سعی کنید نقش‌های دیگری را بازی کنید نقش‌هایی که تا به حال به غالب آنها فرو نرفته اید. می‌توانید با فردی ارتباط برقرارا کنید که نقش‌هایی بازی می‌کند که شما به آنها علاقه‌ای ندارید آنگاه متوجه خواهید شد که چه حالی به شما و سایرین دست می‌دهد.
هدف ما این است که بین شما و نقش هایی که بازی می کنید تمایز قائل شویم. و در نتیجه می‌توانید به راحتی نقش‌های ساختگی را به دور بریزید و خیلی راحت خود واقعی‌تان را آشکار سازید. که این قسمت خود بخشی از موفقیت است. شما همیشه دوست داشتنی و زیبا هستید. و این دو نقش‌هایی هستند که باید در زندگی خود همیشه به غالب آنها فرو روید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید