جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

۲۲ بهمن


 ۲۲ بهمن
● متولدین فروردین (بره):
احساسات تو ممكن است بعضی‌ها را آزار دهد از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوست‌داشتنی هستی هر كاری ممكن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امری طبیعی است.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
اسراف و ولخرجی بزرگترین مشكل توست گرچه بسیاری تو را نصیحت میكنند كه دست از این كار برداری ولی تو همچنان ادامه میدهی چون تو هنوز در مورد ضررهایش قانع نشده‌ای.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
مراقب هر حرفی كه میزنی باش شاید در نظر هر حرف ساده‌ای بی‌خاصیت و بی‌معنا باشد اما ممكن است همچین حرفهایی به ظاهر بی‌ارزش در جاهایی اسیب رسان باشد.
● متولدین تیر (خرچنگ):
همسربر تو فشار می‌آورد تا تو تصمیمی را بگیری و تو همچنان مقاومت میكنی بهتر است در این مورد كوتاه بیایی و گوش شنوایی داشته باشی شاید این تصمیم آینده درخشان را در پی داشته باشد.
● متولدین مرداد (شیر):
مراقب سلامتی خود باش و اجازه نده وضعیت از این بغرنجتر شود توجه به جسم آدمی همچون روح و اندیشه مهم است و باید از هیچ تلاشی درحفظ سلامتی خود كوتاهی نكنی.
● متولدین شهریور (سنبله):
شخصیت تو اگرقوی و اثر گذار باشد توجه دیگران را به خود جلب خواهد كرد كسانیكه بر كارها و اعمال تو نظارت دارند از تو همین را میخواهند پس فكرهای زائد و بیهوده را از خود دور كن.
● متولدین مهر (ترازو):
نامه‌ای میرسد كه با خود خبرهای جالب و شنیدنی را می‌آورد به محض آنكه فرصتی پیدا میكنی یاد كن از دوستان قدیمی و بدان كه مشكلات روزمره ی زندگی را پایانی نیست.
● متولدین آبان (عقرب):
از سهل انگاری در مورد خانه و خانواده جدا پرهیز كن به خصوص همسر تو كه از تو توقع دیگری دارد فراموش نباید كرد خانواده مهمترین سنگر ما در این روزگار است.
● متولدین آذر (کمان):
شرایط در حال حاضر همانطوری است كه تو خواستار ان بودی ممكن است یك خبر جالبی برسد كه وضع را از این بهتر كند برای اینده‌های دور برنامه ریزی كن.
● متولدین دی (بز):
یك مساله فوق العاده پیش آمده است و تو را به خود مشغول كرده است آنچنان كه ممكن است حتی تو را از انجام كاری مهم باز دارد وظایف و مسئولیت خود را در هیچ شرایطی فراموش نكن.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
یك كمك مالی از راه میرسد كه تو سخت بدان احتیاج داشتی دوستی میرسد كه مدتها بود انتظارش را میكشیدی امیدست كه با ورود به مرحله جدید دوران خوب و شكوفایی را در زندگی تجربه كنی.
● متولدین اسفند (ماهی):
اعتماد به نفس لازمه ی هر كار و كوششی است این اعتماد به نفس به تو قدرت خلق و ابداع میدهد و تو را بر ان میدارد كه هر روز راههای تازه‌ای را تجربه كنی.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید