شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

۱۷ بهمن


 ۱۷ بهمن
● متولدین فروردین (بره):
تو احتیاج به عشق و محبت داری بزودی فرصتهایی در اختیار تو گذاشته میشود كه نباید آنها را بیهوده از دست بدهی در مورد كارهای خود كنترل بیشتری داشته باش.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
دوستی در انتظار كمك و یاری تونشسته صلاح نیست كه در این روزگار تلخ و خشن تو هم دست او را رد كنی با رفع این گرفتاری دوباره شرایط خوبی به و جود خواهد آمد شاید این روزهای سخت برای تو هم به وجود آید پس باید باآینده نگری به فرداهای روشن چشم دوخت.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
تكرار و روزمرگی زندگی را بی روح و خسته میكند باید هر از چند گاهی با ابتكار تازه ای این یكنواختی را بشكنی و روح و نشاط تازهای بدست آوری در این روزهای آغازین سال بهتر است كه بیشتر اوقات خود را در كنار خانواده سپری كنید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
شرایط كاملا جهت خواسته‌های توست از این بابت هیچ نگران نباش تنها این تو هستی كه باید با عزم و اراده ای قوی بتوانی به اهداف خود برسی پس به جای محكوم كردن دیگران با چشمانی باز به اطراف حود نگاه كن.
● متولدین مرداد (شیر):
سعی كن همیشه عقل و منطق را ملاك عمل قرار دهی از پیروی كردن از بعضی از صفات باید پرهیز كنی تابع خشم و هیجانات زودگذر شدن شایسته تو نیست روزهای شادی پیش و روی توست.
● متولدین شهریور (سنبله):
رفتار ناشایست بعضی‌ها برای تو غیر قابل تصور است همین مساله تو را بر آن میدارد تا در مورد انها تجدید نظر كنی به هر حال در روابط با دیگرای هشیار باش و سادگی به خرج نده اعتماد به دیگران لازمه پیشرفت است اما اعتماد هم حد و اندازه‌ای دارد.
● متولدین مهر (ترازو):
فكرهای جالب و طرحهای مهمی داری اما باید برای این طرحها برنامه‌های لازم را فراهم كنی بهتر است از بین انها بهترینش را انتخاب كنی زمان برای شكست خوردن و تجربه كردن یكایك نظریه‌ها بسیار كم است پس سعی كن از تجربیات تلخ دیگران نهایت استفاده را ببری.
● متولدین آبان (عقرب):
عادت كرده‌ای كه بجای مواجه شدن با واقعیتها به رویا پناه بری این عادت خوبی نیست و تو را از واقعیتها دور میدارد واقع بین باش و بعمل روی آور.
● متولدین آذر (کمان):
نباید اجازه داد كه بعضی اختلافات و یا تفاوت سلیقه‌ها به بحران عاطفی در خانواده تبدیل شود میتوان با گفتگو بسیاری از این مسایل را حل كرد خصوصا در مورد مسادل پیش پا افتاده و جزئی.
● متولدین دی (بز):
چقدر این قیافه عصبانی چهره تو را زشت می‌كند بهتر است بخندی و لبخند را مهمان خود كنی و بدانی كه با رویی باز بهتر به كارهایت میرسی مسلما فردا روز بهتری خواهد بود و بدان كه تنها تو نیستی كه با مشكل مواجه شده‌ای.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
بعضی تو را به خاطر كارهایت سرزنش میكنند و در این باره میتوانی جدیتر بیاندیشی واگر نقصی هست به جای متهم كردن دیگران انرا برطرف كنی و مطمئن باش تواناییهای تو كمتر از هیچ كس نیست.
● متولدین اسفند (ماهی):
هر چه به هدف خود نزدیكتر میشوی انگیزه تو فروكش میكند و این یك موضوع طبیعی است و نشان میدهد كه تو یك مرحله دیگر را پشت سر گذاشته‌ای و وارد مرحله بعدی شده‌ای.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید