جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

رمانتیک‌ترین مرد ایران


رمانتیک‌ترین مرد ایران
● محبت، گران‌بهاترین هدیه
شاید یکی از مسائلی که در زندگی آقایان به کرات رخ می‌دهد این باشد که خانم‌ها در بیشتر مواقع هدیه‌ای برای آنها می‌خرند که به دردشان نمی‌خورد! و به نظر آقایان می‌شد با همان هزینه‌ای که صرف این امر شده، هدیه‌ای بسیار کارآمدتر خریداری کرد! البته دیگر این موضوع ثابت شده است که اکثر خانم‌ها در انتخاب هدیه برای آقایان، ابتدا علاقه خود را در نظر می‌گیرند و نهایتاً بر همان اساس تصمیم نهائی را اتخاذ می‌نمایند.
شاید دلیل این‌که تا به حال کمتر به این موضوع پرداخته شده این باشد که مناسبت‌هائی که خانم‌ها به آقایان هدیه می‌دهند معمولاً به دو مورد خلاصه می‌شود. اول روز تولد آنها و دوم روز مرد. که مناسبت دوم (برخلاف روز زن) با روز پدر تلفیق شده و معمولاً یا از خاطر می‌رود و یا فرزندان در انتخاب هدیه به مادر کمک می‌کنند! البته براساس یک ضرب‌المثل روسی: ”آن‌چه گران‌بهاست هدیه نیست، بلکه محبت است.“ و اکثر آقایان به‌صورت ذاتی به این موضوع واقف هستند!
اگر در این فکرید که این حرف‌ها چه ارتباطی به رمانتیک‌ترین مرد ایران دارد؟ باید بگویم که در این‌جا نحوه برخورد آقایان، با شرایط ذکر شده مدنظر است.
همیشه سعی کنید در هنگام باز کردن هر هدیه‌ای لبخند به لب داشته باشید. حتی زمانی که متوجه می‌شوید که هدیه اصلاً باب میلتان نیست! نکته بسیار مهم این است که در هر شرایطی نباید تغییری در چهره شما ایجاد شود. چون خانم‌ها به‌طور ذاتی کوچک‌ترین تغییر حالت شما را درک می‌کنند و متوجه اصل مطلب می‌شوند.
اگر هدیه لباس است، سعی کنید آن را حداقل در دو جای مختلف بپوشید. لازم نیست که حتماً در یک میهمانی باشد! می‌توانید زمانی‌که با همسرتان برای خرید می‌روید از آن استفاده کنید و یا حتی در یک پیک‌نیک خارج از شهر! مهم این است که به همسرتان نشان دهید که از هدیه او خوشتان آمده است. اما راه‌کاری که برای سر به نیست کردن آن لباس می‌توانم پیشنهاد دهم این است که آن را در جالباسی، زیر یکی از پیراهن‌های آستین بلندتان که نمی‌پوشید پنهان کنید، تا چشم همسرتان به آن نیفتد و مجبور نشوید در محلی رسمی نیز از آن لباس استفاده کنید.
اگر هدیه وسیله‌ای غیر از لباس است، چند روز آن را جلوی دید همسرتان قرار دهید و بعد از یک هفته به بهانه تغییر دکور و ... جای آن را با وسیله‌ای دیگر عوض کنید. و نهایتاً این‌که سعی کنید چند روز مانده به روز تولدتان به‌صورت کاملاً واضح و صریح به همسرتان بگوئید که چه چیزی لازم دارید!

میلاد تهرانی
منبع : مجله موفقیت


همچنین مشاهده کنید