پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

مدل های موجود مرسدس بنز (Mercedes-Benz)


مدل های موجود مرسدس بنز (Mercedes-Benz)
▪ آ ۱۷۰ - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - آ ۱۷۰ (Mercedes-Benz A۱۷۰) یکی از کوچکترین محصولات کمپانی مرسدس بنز می باشد که در دو نوع اتاق چهار در بدون صندوق (Hatchback) و دودر بدون صندوق (Coupe Hatchback) تولید می شود . نسل جدید کلاس آ (A-Class) از لحاظ ابعاد و موتور از نسل پیشین بزرگتر و قویتر است بر همین اساس آ۱۷۰ (A ۱۷۰) از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۱‎/۷ لیتری به قدرت ۱۱۶ اسب بخار بهره مند می باشد و انتقال نیرو در آن به چرخهای جلوی خودرو است.
▪ آ ۲۰۰ - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - آ۲۰۰ (Mercedes-Benz A۲۰۰) یکی از کوچکترین محصولات کمپانی مرسدس بنز می باشد که در دو نوع اتاق چهار در بدون صندوق (Hatchback) و دودر بدون صندوق (Coupe Hatchback) تولید می شود . نسل جدید کلاس آ (A-Class) از لحاظ ابعاد و موتور از نسل پیشین بزرگتر و قویتر است بر همین اساس آ۲۰۰ (A ۲۰۰) از یک پیشرانه ۴ سیلندر ۲ لیتری به قدرت ۱۳۶ اسب بخار بهره مند می باشد و انتقال نیرو در آن به چرخهای جلوی خودرو است.
▪ بی ۱۵۰ - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - بی ۱۵۰ (Mercedes-Benz B۱۵۰) خودرویی چهار در بدون صندوق است (Hatchback) که از نظر ابعادی از مرسدس بنز - کلاس آ (Mercedes-Benz A-Class) کمی بزرگتر بوده و قابلیتهای حمل بار در آن جایگاه ویژه ای دارد . از شباهتهای آن با عضو کوچکتر کمپانی می توان به شیوه قرار گرفتن پیشرانه خودرو اشاره کرد . از موتوری ۴ سیلندر به حجم ۱‎/۵ لیتر استفاده می کند که قادر به تولید ۹۵ اسب بخار قدرت می باشد و انتقال نیرو درآن به چرخهای جلو است.
▪ بی ۲۰۰ توربو - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - بی ۲۰۰ توربو (Mercedes-Benz B۲۰۰ Turbo) خودرویی چهار در بدون صندوق است (Hatchback) که از نظر ابعادی از مرسدس بنز - کلاس آ (Mercedes-Benz A-Class) کمی بزرگتر بوده و قابلیتهای حمل بار در آن جایگاه ویژه ای دارد . از شباهتهای آن با عضو کوچکتر کمپانی می توان به شیوه قرار گرفتن پیشرانه خودرو اشاره کرد . از موتوری ۴ سیلندر به حجم ۲ لیتر استفاده می کند که با توجه به داشتن پرخوران موتور (Turbocharger) قادر به تولید ۱۹۳ اسب بخار قدرت می باشد و انتقال نیرو در آن به چرخهای جلو است.
▪ سی ۲۳۰ - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - سی ۲۳۰ (Mercedes Benz C۲۳۰) خودرویی ا ست که در سه نوع بدنه چهاردر صندوق دار (Sedan)، چهار در واگن (Station Wagon) و دودر بدون صندوق (Coupe) عرضه می گردد. چهاردر صندوق دار آن در گروه خودروهای متوسط اسپرت قرار می گیرد و از موتوری ۶ سیلندر (V) وی شکل به حجم ۲‎/۵ لیتر استفاده کرده که توانایی تولید ۲۰۴ اسب بخار را دارد.
▪ ای ۳۵۰ - ۲۰۰۶
مرسدس بنز - ای ۳۵۰ (Mercedes Benz E۳۵۰) در دو نوع بدنه چهاردر صندوق دار و چهاردر واگن تولید می شود که چهاردر صندوق دار آن در گروه خودروهای متوسط لوکس قرار می گیرد. از موتوری ۶ سیلندر (V) وی شکل ۳‎/۵ لیتری به قدرت ۲۷۲ اسب بخار نیز سود می برد. انتقال نیرو در این خودرو مانند اغلب مدل های کمپانی مرسدس بنز هم می تواند به چهار چرخ و هم دو چرخ عقب باشد.
منبع : روزنامه ابرار


همچنین مشاهده کنید