پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا

خانه‌هایی شادتر داشته باشید


خانه‌هایی شادتر داشته باشید
برای اینکه شادی و نشاط بیشتری به چارچوب خانه‌هایتان القا کنید، راه‌های متنوعی وجود دارد اما راه‌های ارزان‌تر و ابتکاری هم وجود دارد. نیازی نیست
اشیای تزئینی گرانقیمت خریداری کنید. کمی ابتکار به‌خرج دهید. آیا می‌دانید که ترکیب رنگ سفید مهتابی با رنگ زرد لامپ‌های معمولی، ترکیبی پرنشاط تولید می‌کند؟
با این کار به جای روشن کردن لامپ‌های زرد پرمصرف با استفاده از لامپ‌های مهتابی در عین کاهش در مصرف انرژی، ترکیب نوری خوشایند‌تری ایجاد خواهید کرد.استفاده از تابلوهای کاریکاتوری و متنوع از حیث رنگ، ابتکار دیگری است. شاید شما بتوانید از میان چند نوع تابلو مثلا تابلو‌های نقاشی رنگارنگ و تابلوی سیاه و سفید حق انتخاب داشته باشید. بدیهی است که گزینه‌ای همچون تابلوهای رنگارنگ و کاریکاتوری می‌تواند القا‌کننده بیشتری از روح زندگی شاد به خانه‌های شما باشد. تنوع رنگ در قاب تابلوها هم گزینه‌ای دیگر است. سعی کنید از رنگ‌های مختلف در قاب‌های مختلف در اتاق‌های خود استفاده کنید.یادتان باشد چنین ابتکاری و خارج از کلیشه‌های موجود اسباب و اثاثیه، گزینه‌ای جالب‌توجه می‌تواند باشد. مثلا چه لزومی دارد کاناپه در صدر اتاق پذیرایی گذاشته شود یا اینکه میز تلویزیون در وسط دیوار؟ ابتکاراتی همچون قرار دادن میز تلویزیون در گوشه و کنج، استفاده از پرده‌های رنگارنگ در اتاق پذیرایی و پهن کردن قالیچه‌های کوچک اما متنوع از حیث طرح که هارمونی خاصی هم با اسباب و اثاثیه اطراف داشته باشد، می‌تواند در القای روح شادی به زندگی و دیوارهای خانه‌تان موثر باشد.
منبع: Good house
منبع : بیرتک


همچنین مشاهده کنید