سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا

استفاده بهینه از خانه‌های نقلی


استفاده بهینه از خانه‌های نقلی
اگر منزل شما کوچک است، هرگز ناراحت نباشید چون هر قدر که ابعاد محل زندگیتان نقلی باشد باز هم راه‌هایی برای استفاده بهتر از فضاهای موجود وجود دارد.
لباس‌ها همیشه بخش قابل توجهی از اسباب و اثاثیه منزل را تشکیل می‌دهند پس خوب است با توجه به فصل و شرایط آب و هوایی، آنها را از هم جدا کرده و لباس‌های فصل حاضر را نگه دارید و مابقی را در کارتنی جاسازی کرده و پس از گذاشتن در پلاستیکی بزرگ در انبار نگه دارید، مطمئن باشید هرگز آسیب نخواهند دید. گفتیم انباری! بسیاری از منازل کوچک دارای انباری‌های کوچک هم هستند. استفاده از قفسه در تمامی طول دیوار می‌تواند تا
۵۰ درصد از فضای اشغال شده شما را که به واسطه چیده شدن اشیا بر روی یکدیگر منظره بدی پیدا کرده آزاد کند.
نکته جالب و البته بیشتر روانشاختی بعدی، استفاده از رنگ‌های روشن در دیوارها و لوازم منزل است. استفاده از این نوع رنگ‌ها موجب بازتر به‌نظر رسیدن محیط کوچک خانه و دلپذیرتر شدن آن می‌شود.
همچون انباری و البته در سطحی زیباتر، می‌توانید در اتاق‌ها هم برای چیدن اشیای کوچک و تزئینی از قفسه‌های چوبی یا طبقات چوبی که خود هم می‌توانید آنها را بسازید، استفاده کنید. مطمئن باشید با خلوت شدن اطراف، ذهنتان هم آرامش بیشتری پیدا می‌کند. به‌جای استفاده از جالباسی‌های پایه‌دار که جاگیر هم هستند حتماً از جارختی‌های پشت‌ دری استفاده کنید. تجربه کنید، ضرر نخواهید کرد!
منبع: گودهوس
منبع : بیرتک


همچنین مشاهده کنید