جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

۲۷ مهر


● متولدین فروردین ماه (بره):
امروز همه دوست دارند به شما کمک کنند بنابراین اکنون زمان سودمندی است.
● متولدین اردیبهشت ماه (گاو):
اگر دوست متولد مهر دارید او فوق العاده برای شما مفید است.شما بسیار مثبت اندیش هستید و شانس زیادی هم به دست می آورید.
● متولدین خردادماه (دو قلوها):
این قسمت از چارت شما به روابط اجتماعی و احساسی مربوط می شود و به طور کلی لحظات خوبی را دارید. سعی کنید بیرون بروید و به خودتان خوش بگذرانید تا بعداً پشیمان نشوید.
● متولدین تیر ماه (خرچنگ):
اگر بپذیرید که مقصر هستید. همه دوست دارند به شما کمک کنند. چه چیزی از این بهتر که اخلاق شما همه چیز را درست کرده است.
● متولدین مرداد ماه (شیر):
امروز این فرصت را به شما می دهد که روابط خود را با همسایگان و فامیل نزدیکتان، از نو شروع کنید(اگر که اخیراً با آنها به مشکل برخورده اید) هم چنین شما هیجان عجیبی دارید که ناشی از روحیه بالای شما و یا تصمیم اخیرتان برای رفتن به مسافرتی کوتاه که تصور می کنید بسیار سودمند خواهد بود، می باشد.
● متولدین شهریور ماه (سنبله):
امروزدرقسمت پول در آوردن و برتری های زندگی چارت شما می باشد.اگر کار جدیدی را شروع می کنید احتمال موفقیت شما در آن زیاد است.
● متولدین مهر ماه (ترازو):
امروز ماه نو شده و وارد علامت خودتان یعنی میزان می شود.این در حکم چراغ سبزی برای شماست که هر کاری که مدنظر دارید شروع کنید ولی بدانید که برای سود بردن از فواید این زمان خیلی وقت ندارید.پس تا آنجا که می توانید عجله کنید و اگر نه برای از دست دادن این همه فرصت آن قدر خود را می زنید که سیاه و کبود شوید.
● متولدین آبان ماه (عقرب):
امروزشاید انرژی فیزیکی زیادی نداشته باشید بنابراین در زمان های بیکاری حتماً استراحت کنید.نیازهای دیگران برای تان اهمیت پیدا می کند و خودتان را فراموش می کنید.خودتان را آماده کنید.
● متولدین آذر ماه (کمان):
امروز در خانه مهر اتفاق می افتد. شما به نحوه ای که مسایل زندگی پیش می روند اعتماد دارید از این که تلاش خیلی مهمی ندارید شادید. اگر مجبورید که بعنوان چهره پشت پرده کار کنید خیلی با روحیه فعلی شما می خواند تا این که احساس آمادگی برای کاری برجسته تری داشته باشید. همیشه ماه نو علامت شروع جدید است و این یکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. فقط شما فعلاً تصمیم گرفته اید که خیلی در اجتماع خود را نشان ندهید.
● متولدین دی ماه (بز):
ماه نو در برج میزان می باشد و مستقیماً بر حرفه تان اثر می گذارد. به خاطر تلاش هایتان پاداش خواهید گرفت. شاید هم ارتقا مقام پیدا کنید، و از آنجایی که مدت های زیادی در انتظار چنین چیزی بوده اید، حتماً خوشحال خواهید شد.
● متولدین بهمن ماه (ظرف آب):
امروز ماه نو در مهر قرار دارد و ایده های فوق العاده ای به شما می دهد و از این که تمام ایده ها را در نظر گرفته اید شاد می شوید. متاسفانه دیگران خیال دارند شما را خیال پرداز یا حتی بسیار مغرور بپندارند. سعی کنید کمتر بزرگ نمایی کنید و شاید لازم باشد درباره نقشه هایتان کمی با دقت فکر کنید.
● متولدین اسفند ماه (ماهی):
امروز هلال ماه نو در آسمان میزان در منطقه وفادار به موضاعات مالی نمودار شما درخشان است . ممکن است در حد آخر تحملتان بعد از این همه تاکید به روی پولتان باشید اما اکنون امواج مغزی راه حلی برای موضوع یک مشاجره دیرینه آماده می کند.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید