پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

دهان شویه ها


دهان شویه ها
تفاوت های زیاد و حتی اثرات معکوس و متفاوتی بین دهانشویه پرسیکا و دهانشویه های مصنوعی و شیمیایی وجود دارد.
مثلاً دهانشویه های مصنوعی دارای مواد سمی بوده و خوراکی نمی باشند و روی برچسب آن ها کلمه «خورده نشود» نوشته شده است. در صورتی که گیاهان استفاده شده در قطره پرسیکا همه خوراکی می باشند. دهانشویه های شیمیایی را نیز نمی توان به مدت طولانی و یا در تمام طول عمر مصرف کرد.
چون مخاط دهان را تحریک کرده و باعث التهاب و یا زخم و خونریزی می شوند. در حالی که دهانشویه پرسیکا را می توان بطور دائم و در تمام طول عمر مصرف کرد.
تفاوت دیگر در این است که دهانشویه های شیمیایی فقط نوعی ضد میکروب هستند در حالی که عصاره دهانشویه پرسیکا حاوی ترکیباتی از جمله کلسیم، کلراید، گوگرد، تانن، فلاونویید و بخصوص فلوراید است و به همین دلیل چندین اثر از جمله جلوگیری از پوسیدگی دندان، ضد التهاب، ضد درد، ضد میکروب، ضد قارچ و ضد خونریزی را بطور یکجا ایفا می کند. مصرف دهانشویه پرسیکا برای همه سنین و افراد سالم و یا دارای مشکلات دهان و دندان امکانپذیر است؛ چون هم دارای خواص جلوگیری کننده و تسکین دهنده و هم درمان کننده مشکلات دهان و دندان است.
افرادی که دارای مشکلاتی از جمله: درد، حساسیت، تورم، خونریزی لثه و یا مشکلات دیگر هستند می توانند از خواص تسکینی و درمانی آن استفاده کنند و افراد سالم نیز می توانند از خواص جلوگیری آن بهره ببرند. این دهانشوی باعث کاهش جرم دندان و مستحکم شدن بخش مینای دندان نیز می شود.
منبع : روزنامه کیهان


همچنین مشاهده کنید