شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

۲۵ دی


 ۲۵ دی
متولدین فروردین (بره):
این صداقت و رو راستی تو با دیگران به ویژه همسر است كه موجب میشود تا دیگران هم از تو استقبال كنند باید سعی كرد درروابط از سطح عمق رفت یعنی هر روز آن را محكمتر و عمیقتر ساخت.

متولدین اردیبهشت (گاو):
پیش از اجرای این برنامه یكبار دیگر باید جوانب آنرا سنجید ممكن است نكات ظریف و كوچكی از چشم تو پنهان مانده باشد ولازم است نسبت به آنها آگاهی دقیقی داشته باشی.

متولدین خرداد (دوقلوها):
این رقابت و یا حسادتی كه نسبت به تو اعمال میشود بخاطر كارها و برخوردهای توست پیشرفت و ترقی خودبخود خاری در چشم بعضیها خواهد بود اما تو نگران نباش و به كارهایت ادامه بده.

متولدین تیر (خرچنگ):
خبر غیر منتظره ای امروز میرسد كه دوباره امید و اطمینان به تو هدیه خواهد كرد مدتی بود مساله ای فكر درون تو را بخود مشغول كرده بود امید میرود كه به زودی این نگرانی برطرف شود.

متولدین مرداد (شیر):
حضور زیبا و نكته سنج تو در هر جایی اثرگذار خواهد بود هشیاری و ذكاوت تو توجه خیلیها را به خود جلب خواهد كرد از این ثروت خداوندی باید در بهترین راهها استفاده كرد.

متولدین شهریور (سنبله):
حدس و گمان تو موجب میشود كه از پیش بعضی از حوادث و یا اتفاقات را حدس زده و برای آنها چاره اندیشی كنی اما فراموش نكن كه همیشه و همه جا نمیتوان بر این حدسها تكیه كرد.

متولدین مهر (ترازو):
اگر از قدرت سازماندهی و برنامه ریزی خود استفاده كنی به راحتی خواهی توانست بر بعضی از رقیبان یا دشمنان غلبه كنی خود را دست كم نگیر و بدان كه تو سرمایه‌های نهفته فراوانی داری.

متولدین آبان (عقرب):
مدتها بود كه به دنبال دوستی همرنگ یا شریكی دلسوز و صمیمی برای زندگی میگشتی بزودی این آرزوی تو برآورده خواهد شد روزگار هجران و فراق به پایان رسیده و روزگار وصل خواهد آمد.

متولدین آذر (کمان):
به زندگی باید لبخند زد زندگی را باید مانند سیب تازه و سرخ در نهایت لذت و اشتها به دندان گرفت و شهد آنرا نوشید زندگی همواره به ما وفادار خواهد بود.

متولدین دی (بز):
اسراف و ولخرجی به ویژه در این روزها میتواند تو را دچار دردسرهای ناخواسته ای كند بنابراین بهتر است با دور اندیشی مراقب وضعیت اقتصادی خود و خانواده باشی.

متولدین بهمن (ظرف آب):
در كارهایی كه مستقیما به تو ارتباطی ندارد دخالت نكن بهتر است در برابر بعضی حرفها و كارها سكوت پیشه كنی تا این موج بگذرد قطعا روزی نوبت حرف زدن تو خواهد شد.

متولدین اسفند (ماهی):
جلوه های یك ارتباط عاطفی جدید در زندگی تو به چشم میخورد ایجاد هررابطه ی تازه پا نهادن در یك دنیای تازه است كه با خود خوبیها و بدیهای خاص خودش را دارد و باید بهوش بود.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید