سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

۳۰ شهریور


 ۳۰ شهریور
● متولدین فروردین ماه (بره):
راه دستیابی شما به مشاغل عادی الهام بخش است به نظر می آیید که انگار یک عصای جادویی را روی مدارک اداری تکان می دهید تا ناپدید شود. اما خیلی از خود راضی نباشید . شما یک جزء‌ کوچک ولی خیلی مهم را در شتابتان نادیده گرفته اید.
● متولدین اردیبهشت ماه (گاو):
شما امروز در حالتی صاف و صادق و زدو رنج هستید . اما هر چیزی را که به شما راه خطا را نشان می دهد تحمل نکنید شما بعضی مواقع بی نزاکت هستید و باید بدانید معمولاً هنگامی که درباره چیزی هیجانی می شوید. این طورید . خوب همین منطق را در مورد اشخاص دیگر به کار ببندید.
● متولدین خردادماه (دو قلوها):
احتمالاً‌ بین شما و دیگران ارتباط بسیاری وجود دارد و در نتیجه تغییرات بزرگی در زندگی تان بوجود می آید . بهمنی عزیز متخصص نام دوم شماست . بنابراین اگر خوشحال می شوید اگر بدانید همه کارها در حال پیشرفت است .
● متولدین تیر ماه (خرچنگ):
اگر قوانین و اصول رفتاری را نپذیرید و آن ها را رعایت نکنید ممکن است از دیگران سوء‌استفاده کنید در حالی که خودشان بی خبرند. باید به قول هایتان عمل کنید و به دیگران نشان دهید که تا چه اندازه قابل اعتماد هستید.
● متولدین مرداد ماه (شیر):
در حال حاضر یکی از اطرافیانتان به چیزی حسادت می کند. آیا اخیراَ متوجه نشده اید که شخص خاصی رفتار خوبی با شما ندارد؟ خوب، همه ما از چشم زدن و چشم بد می ترسیم اما اگر می خواهید حقیقت را بدانید، این شخص با وجود شما احساس ناامنی میکند. شما به نظر خیلی مطمئن و با اعتماد به نفس می رسید و این موضوع باعث می شود که آن ها احساس کنند شما در زندگی تان جایی برایشان ندارید.
● متولدین شهریور ماه (سنبله):
ستارگان انرژی زیادی به شما می دهند بنابراین از این انرژی به بهترین نحو استفاده کنید.ملاقات با یک مشتری یا یک فردی که شما را استخدام می کند نشان می دهد تا چه اندازه با استعداد هستید و تاثیرخوبی روی آن فرد می گذارید.اگر احساس کردید بعدازظهر انرژی تان در حال تخلیه است حتماً کاری انجام دهید تا انرژی فکری تان مجدداً پر شود.
● متولدین مهر ماه (ترازو):
وارد مرحله مهمی از رابطه ها می شوید. اگرچه هنوز لازم است که مشکلات خانوادگی و مالی را حل کنید تا بعد از آن به زندگی خصوصی خودتان بپردازید. خوشبختانه می توانید مشکلات زیاد را از سر راه زندگی خود بردارید، اگرچه که اطرافیان و همسرتان مصمم هستند تا جایی که می توانند زندگی را برایتان سخت کنند.
● متولدین آبان ماه (عقرب):
مسئله ای نیست که برای امروز چه برنامه ای ترتیب داده اید،از این که اوقاتی را برای خود سپری کنید خوشحال خواهید شد.شما به آرامش و سکوتی احتیاج دارید که در آن همه چیز را به دقت بررسی کنید به خصوص اگر می خواهید بر روی زندگی خودتان اثر گذار باشند گرچه ممکن است سیر اتفاقاتی که برای شما افتاده عالی نبوده باشد،ولی شما با در نظر گرفتن اتفاقات خوب و لطف هایی که در حق شما شده بسیار خوشحال و راضی خواهید شد.
● متولدین آذر ماه (کمان):
امروز از فرصت ها استفاده کنید و با دوستان باشید.تنش های چند روز اخیر بیشتر از آن حدی است که فکر می کنید بر شما اثر گذاشته است.بهتر است در یک کنار بنشینید و سعی نکنید فعالیت را به دست بگیرید.
● متولدین دی ماه (بز):
امروز تفریحات خانگی بیشترین لذت را به شما خواهد داد. از این که در بین فامیلتان باشید و توسط صورت های آشنا احاطه شوید، بسیار لذت خواهید برد. حتی ممکن است بخواهید که غذایی جدید و متنوع برای افراد نزدیک و عزیز خانواده تان درست کنید، در این صورت شما از هر دلیلی استفاده کرده و آنها را با پختن غذاهای مورد علاقه شان، لوس کرده و مورد لطف خود قرار می دهید.
● متولدین بهمن ماه (ظرف آب):
بعد از اتفاقات عجیب دیروز،امروز همه چیز واضح و آشکار است،بنابراین می توانید یک نفس راحت بکشید.بهتر است بیرون بروید و کمی هم ورزش کنید.لازم نیست خودتان را بیش از حد خسته کنید اما فعال بودن هم بد فکری نیست.
● متولدین اسفند ماه (ماهی):
هیچکس نمی تواند با این ایده که شما امروز احساس می کنید مانع از این شده اند که آن کاری که می خواهید انجام دهید، مخالفت ورزد. پس از کمی مکث کنید و لحظه ای فکر کنید چرا باید اینطور باشد. می توانید در ضمن همه چیز را فراموش کنید و کاری انجام دهید که حواس شما را متوجه چیز دیگری کند و یا چند ساعتی شما را سرگرم نماید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید