جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

چگونه می توان در جمع دوستان محبوب بود


چگونه می توان در جمع دوستان محبوب بود
چنانچه مایلید تر جمع دوستانتان از همه بهتر دوست داشتنی تر و خلاصه محبوب همه باشید و جایتان در هر جمع و محفلی باشد بهتر است با به کار بستن موارد زیر هر چه زودتر به خواسته تان جامه عمل بپوشانید.
● راهکارها:
۱) پر حرفی نکنید معمولا افراد پر حرف و پر چونه که دائم دوست دارند خودشان صحبت کنند دیر یا زود وجودشان باعث مزاحمت بقیه شده و شخصیت آنها زیر سوال می رود.
۲) یک شنونده خوب باشید شما در حالی که پر حرفی نمی کنید به صحبت دیگران با دقت گوش دهید و هر جا که لازم است بجای گفتن آهان اوهون و حرکت ددن سرتان کلمات تاثیر پذیری چون البته , دقیقا , درسته, و …. را بکار ببرید و گهگاهی راجع به مطالبی که بحث می شود اگر اطلاعات کافی دارید اظهار نظر کنید.
۳) سطح اطلاعات عمومی خود را بالا ببرید به طور حتم اگر شما فرد با معلومات و مطلعیباشید می توانید با سخنانتان دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و به طور قابل توجهی ابراز احساسات کنید بنابراین با گوش دادن به اخبار و رادیو و تلویزیون مطالعه روزنامه ها مجلات و کتابهای علمی و فرهنگی اطلاعات اقتصادی اجتماعی فرهنگی و خود را بالا ببرید.
۴- حتی گاهی شناختن هنرپیشه ها محبوب خواننده ها و آلبوم های جدید موسیقی نیز بحث داغی ایجاد می کند.
● نکات مهم:
چنانچه در مورد مسئله اطلاعات کافی ندارید بهتر است در موردش بحث نکنید چرا که با دادن اطلاعات نادرست آبروریزی کرده و دیگر هیچ وقت کسی روی حرفهایتان حساب نمی کند حتی اگر در مورد مطلبی اطلاعات درستی هم بدهید کسی به گفته هایتان گوش نمی دهد.
اگر از هر دری وارد شدید و نتوانستید خودتان را در دل دوستانتان جا کنید حداقل کاری که می توانید انجام دهید این است که خوش اخلاق باشید نکات مثبت دیگران را به زبان بیاورید و با شوخ طبعی و گفتن لطیفه ها و ماجراهای بامزه باعث شادی اطرافیانتان شوید.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید