پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

هفته سوم مرداد ماه بر شما چه می گذرد؟


هفته سوم مرداد ماه بر شما چه می گذرد؟
● متولدین فروردین ماه:
برای تصمیمی كه گرفته اید، سپری كردن رنج ها و ناملایماتی لازم است. اگر واقعاً می خواهید به هدفتان برسید. باید خود را برای این رنج آماده كنید این سختی ها بسیار سازنده است و شما را در تمام زندگی تان یاری خواهد كرد از هیچ چیز نترسید و بدانید كه دست خدا بالاترین دست هاست. بعد از سپری شدن این دوران سختی، آرامش به شما روی خواهد آورد و از اینكه همه چیز را به خوبی پشت سر نهادید، بسیار خوشحال و راضی خواهید بود.
● متولدین اردیبهشت ماه:
سفری كه پیش رو دارید، برای شما یك سفر درونی به ارمغان خواهد آورد. از آن استقبال كنید و به دنبال جریانهای جدی تری در زندگی بگردید. نیروهای كائنات دراین سفر همراه شما خواهند بود و شما را از خطرات دور خواهند كرد، به شرط آنكه شما در راه خود مصمم باشید و به قولهایی كه به خودتان داده اید وفادار بمانید. این تنها راه تكامل و گریز از مشكلات درونی موجود برای شماست. زندگی را دوست داشته باشید و برای آن نهایت تلاش خود را بكنید.
● متولدین خرداد ماه :
دریچه هایی از چندسو برایتان باز خواهد شد. ذهن شما به روی این دریچه گشوده شده و در زندگی به چیزهای جدیدی دست پیدا خواهید كرد كه بسیار كمك تان خواهد كرد. چیزهایی كه اتفاقاً در كنار شما بوده اند اما شما به آنها توجهی نداشته اید. وقتی متوجه چنین تغییراتی در دید خود شدید، بسیار خوشحال باشید و بدون ترس به كنكاش در زوایای تاریك خود بگردید. در مدت زمان بسیار كوتاه نتیجه خواهید گرفت و به قول معروف، زندگی از این رو به آن رو خواهد شد.
● متولدین تیر ماه :
اراده شما در زندگی قابل تقدیر است. شما می توانیدبه هر چیز كه دوست دارید دست بزنید و در آن كار نیز موفق شوید. تنها یك اشكال دارید كه اگر در رفع آن نكوشید، تمام توانایی ها و اراده تان را ضایع می كنید. اینكه نمی دانید به راستی در زندگی چه می خواهید و دائم از این شاخ به آن شاخ می پرید.
● متولدین مرداد ماه :
به نظر می رسد از ناراحتی ای رنج می برید. این ناراحتی تمام فكرو ذكر شما را به خود مشغول كرده است. شما آن را به مصیبتی در زندگی تان تبدیل كرده اید و تمام مدت به آن فكر می كنید. دلتان می خواهد این ناراحتی را از زندگی تان بیرون كنید ولی نمی دانید از چه راهی. اما اگر بیشتر فكركنید و بیشتر منطقی باشید نه تنها متوجه می شوید كه این موضوع آنقدرها هم بزرگ نیست بلكه راه حل كردن آن را هم می یابید.
● متولدین شهریور ماه :
حوادثی كه در روزهای اخیر برای شما رخ داده است ممكن است شما را فردی مأیوس و ناامید تبدیل كند و شما دیگر انرژی و توانی برای زندگی كردن نداشته باشید، اما این تفكر درستی نیست و انسانها همیشه برای زندگی كردن امید خواهند داشت. شما هم از این قاعده مستثنی نیستید واطمینان داشته باشید كه همه چیز همان چیزی خواهد شد كه شما می خواهید.
● متولدین مهر ماه :
در روزهای اول این هفته شما تصمیم به انجام كاری می گیرید كه كار بسیار بزرگی است. البته همیشه به یاد داشته باشید كه سنگ بزرگ علامت نزدن است. اما اگر شما تمام جوانب كار را در نظر بگیرید و با دقت وتأمل وتفكر بیشتری به قضایانگاه كنید حتماً موفق
خواهید بود.
● متولدین آبان ماه :
این روزها برای شما روزهایی همراه با موقعیتهای مالی خوبی است. شما انسانی هستید كه از اعتماد به نفس بالایی برخوردارید و این مسأله باعث می شود كه شما به موفقیتهای بالایی در زندگی تان دست یابید و همیشه موقعیتهایی بالاتر از دیگران داشته باشید.
● متولدین آذر ماه:
این روزها درگیر مسائل احساسی و عاطفی ای هستید كه در زندگی تان رخ داده است و نمی دانید چگونه با آن روبرو شوید. شاید بهتر باشد كمی به دور از احساسات و كمی منطقی تر راجع به این مسائل فكركنید. چون به هرحال این مسائل در زندگی شما نقشی تأثیرگذار دارد وتمام ابعاد زندگی تان را در بر می گیرد. اطمینان داشته باشید كه هیچ كس به خوبی شما از پس این تصمیم گیری برنمی آید.
● متولدین دی ماه:
شاید شما در روزهای اول این هفته دچار مشكلات و مصایبی شوید كه شما را رنج می دهد و تحملشان برای شما عذاب آور و یا غیرممكن به نظر برسد. اما شما می توانید با كمی صبوری و تحمل این مشكلات را پشت سر بگذارید. به هر حال شما باید به یادداشته باشید كه نه تنها نبایداز مشكلاتتان فرار كنید بلكه باید آنها را در آغوش بگیرید و با مصایبی كه در زندگی روی می دهد دست وپنجه نرم كنید.
● متولدین بهمن ماه :
در روزهای این هفته شما به فردی منزوی و گوشه گیر تبدیل می شوید و نمی خواهید با هیچ كدام از دوستانتان رفت وآمد داشته باشید. دوست دارید تمام مدت تنها باشید و به خودتان فكر كنید كه البته این برای شما بسیار مفید است.اما در روزهای آخر هفته میل به معاشرت در شما بیدار می شود و شما باز هم با دوستانتان در ارتباط خواهید بود. در این معاشرتها متولدین اردیبهشت و آذر در اولویت قرا ردارند.
● متولدین اسفند ماه :
شما فردی خوش اخلاق و خوش رو هستید و این باعث می شود كه بین همه محبوب باشید و همه شما را دوست داشته باشند و با كمال میل شما را در جمع خودشان بپذیرند. اما این شما هستید كه باید تصمیم بگیرید كه چه كسانی را به عنوان دوست خود قبول كنید. شاید اینكه شما با هر كسی معاشرت كنید و وارد هر جمعی شوید، بتواند مفید باشد، اما باید در مورد انتخاب دوست واقعی تان بیشتر فكر كنید.

گردآوری :علی وزیری عصمتیان
منبع : سازمان آموزش و پرورش خراسان


همچنین مشاهده کنید