جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

Roxio Easy DVD Copy ۲ Deluxe


Roxio Easy DVD Copy ۲ Deluxe
ظاهر برنامه نمی‌توانست از این آسانتر طراحی شود. به صورت پیش‌فرض برنامه در حالت کپی کردن دی‌وی‌دی و سی‌دی باز می‌شود و با دو کادر جدا از هم امکان انتخاب منبع و مقصد کپی را به کاربر می‌دهد.
اگر دو درایو دی‌وی‌دی ندارید نگران نباشید، چرا که یک درایور مجازی رایت عکس در این برنامه گنجانده شده که به شما امکان کپی و تهیه پشتیبان روی دیسک سخت را با یک دی‌وی‌دی رایتر می‌دهد. ژهمانگونه که گفته شد، نمی‌توان توسط بخش کپی دی‌وی‌دی و سی‌دی دیسک‌های جاری را کپی کرد. اگر منبع تحت محافظت باشد پیام کوتاهی در این باره داده می‌شود و دکمه‌های Save as و Burn غیرفعال خواهند شد. در هنگام کپی کردن یک دی‌وی‌دی خانگی از شما خواسته می‌شود که تعداد کپی‌ها را مشخص کنید و در بخش انتخاب‌های پیشرفته قادر هستید زبان خاصی را از بخش صدای دیسک خود حذف کنید دومین عنصر این برنامه کپی دی‌وی‌دی کامپایل کننده آن است.
این بخش مانند یک نرم‌افزار استاندارد رایت دیسک کار می‌کند: شما با کشیدن و انداختن، فایل‌های موردنظر خود را انتخاب کرده و پس از چک کردن آنها برنامه می‌تواند فایل‌های خروجی را به فرمت Windows Media Video ۹ یا DivX ذخیره کند. فرمت فشده‌سازی ذکر شده به شما امکان ذخیره یک فیلم کامل دی‌وی‌دی یک سی‌دی می‌دهد.
دو برنامه کاربردی نیز DVD Copy ۲ Deluxe را کامل می‌کنند: Disc Image Loader امکان پیش‌نمایش اجزاء یک تصویر دیسک را که بر هارددیسک خود ذخیره کردید روی یک درایو مجازی پیش از رایت فراهم می‌کند. این امکان یاست که برنامه‌های استاندارد رایت دیسک از آن بی‌بهره هستند.
Sonic Cine Player نیز یک برنامه اصلی برای پخش فیلم و برنامه‌های ذخیره شده روی دی‌وی‌دی است و خود را از جزئیاتی مانند تصحیح نسبت تصویر جانبی یا انتخاب‌های صدای فراگیر که در Power DVD یا WinDVD خواهید یافت، خلاص کرده است، اما می‌تواند هنگام نمایش یلم از صحنه‌های موردنظر عکس بگیرد. با وجود انتخاب ماهرانه Easy DVD Copy ۲ این برنامه می‌تواند ابزار مفیدی برای اربرانی که می‌خواهند فیلم‌های دی‌وی‌دی خود را آماده سازند، باشد. اگر تا به حال نسبت به خرید یا به روزرسانی نسخه برنامه Ahead Nero یا Roxio Easy Media Creator ۸ که شامل همین امکانات هستند، اقدام نکرده‌اید، بدانید که این برنامه می‌تواند به نفع شما باشد.
منبع : نشریه هنر و رایانه


همچنین مشاهده کنید