پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

۳ فروردین


 ۳ فروردین
● متولدین فروردین (بره):
یك كمك مالی از راه میرسد كه تو سخت بدان احتیاج داشتی دوستی میرسد كه مدتها بود انتظارش را میكشیدی امیدست كه با ورود به مرحله ی جدید دوران خوب و شكوفایی را در زندگی تجربه كنی.
● متولدین اردیبهشت (گاو):
یك مساله ی فوق العاده پیش آمده است و تو را به خود مشغول كرده است آنچنان كه ممكن است حتی تو را از انجام كاری مهم باز دارد وظایف و مسئولیت خود را در هیچ شرایطی فراموش نكن.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
شرایط در حال حاضر همانطوری است كه تو خواستار ان بودی ممكن است یك خبر جالبی برسد كه وضع را از این بهتر كند برای اینده های دور برنامه ریزی كن.
● متولدین تیر (خرچنگ):
از سهل انگاری در مورد خانه و خانواده جدا پرهیز كن به خصوص همسر تو كه از تو توقع دیگری دارد فراموش نباید كرد خانواده مهمترین سنگر ما در این روزگار است.
● متولدین مرداد (شیر):
نامه ای میرسد كه با خود خبرهای جالب و شنیدنی را می اورد به محض آنكه فرصتی پیدا میكنی یاد كن از دوستان قدیمی و بدان كه مشكلات روزمره ی زندگی را پایانی نیست.
● متولدین شهریور (سنبله):
شخصیت تو اگرقوی و اثر گذار باشد توجه دیگران را به خود جلب خواهد كرد كسانیكه بر كارها و اعمال تو نظارت دارند از تو همین را میخواهند پس فكرهای زائد و بیهوده را از خود دور كن.
● متولدین مهر (ترازو):
مراقب سلامتی خود باش و اجازه نده وضعیت از این بغرنجتر شود توجه به جسم آدمی همچون روح و اندیشه مهم است و باید از هیچ تلاشی در حفظ سلامتی خود كوتاهی نكنی.
● متولدین آبان (عقرب):
همسر بر تو فشارمی آورد تا تو تصمیمی را بگیری و تو همچنان مقاومت میكنی بهتر است در این مورد كوتاه بیایی و گوش شنوایی داشته باشی شاید این تصمیم آینده ی درخشان را در پی داشته باشد.
● متولدین آذر (کمان):
مراقب هر حرفی كه میزنی باش شاید در نظر هر حرف ساده ای بی خاصیت و بی معنا باشد اما ممكن است همچین حرفهایی به ظاهر بی ارزش در جاهایی اسیب رسان باشد.
● متولدین دی (بز):
اسراف و ولخرجی بزرگترین مشكل توست گرچه بسیاری تو را نصیحت میكنند كه دست از این كار برداری ولی تو همچنان ادامه میدهی چون تو هنوز در مورد ضررهایش قانع نشده ای.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
احساسات تو ممكن است بعضی ها را آزار دهد از نظر همسر و خانواده بسیار بجا و دوستداشتنی هستی هر كاری ممكن است مورد پسند بعضیها و نارضایتی دیگران قرار گیرد این امری طبیعی است.
● متولدین اسفند (ماهی):
اعتماد به نفس لازمه ی هر كار و كوششی است این اعتماد به نفس به تو قدرت خلق و ابداع میدهد و تو را بر ان میدارد كه هر روز راههای تازه ای را تجربه كنی.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید