جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

دانیال(Danial)


برای اطرافیان دانیال همیشه یك سوال بدون پاسخ وجود دارد: چرا كارهای او نیمه‌كاره رها می‌شوند؟ با وجود تمام انرژی و اشتیاقی كه دانیال در آغاز كارها از خود نشان می‌دهد، او معمولاً برای به پایان رساندن كارها همیشه دچار مشكلات زیادی می‌شود؛ به‌خصوص اگر مورد مربوطه كاری باشد كه بیش از حد معمول نیاز به تمركز و استمرار داشته باشد.
از نظر اجتماعی، دانیال از بودن در جمع و در كنار دیگران لذت می‌برد و البته هرچه تعداد افراد حاضر در جمع بیشتر باشد، برای دانیال لذتبخش‌تر است. چون به راحتی دوستان جدید پیدا می‌كند و آشنا شدن با غریبه‌ها برایش بسیار آسان است. چون دیگران به راحتی به سمت او جلب می‌شوند و عامل آن، طبیعت مهربان و صمیمی دانیال و نیز بخشندگی و دست‌ودلبازی ویژه اوست. دانیال از آن دسته افرادی است كه خیلی زود با شنیدن سرگذشت دیگران دلش به حال آنها می‌سوزد و هر كاری كه از دستش بر بیاید برای كمك به آنها می‌كند. اگرچه این خصیصه یك ویژگی مثبت تلقی می‌شود، اما دانیال باید خیلی حواسش را جمع كند تا دوستان واقعی‌اش را از كسانی كه قصد سوءاستفاده از این اخلاق او را دارند، تشخیص دهد.
با توجه به دل رحم بودن ذاتی دانیال، احتمال اینكه عده‌ای بخواهند در ظاهر دوست با جلب دلسوزی او از كمك‌ها و بخشش‌هایش بهره‌مند شوند وجود دارد و به همین دلیل هم دانیال باید كاملاً مراقب آنچه در اطرافش می‌گذرد باشد تا كلاه سرش نرود!
و اما نكته آخر: در مورد كار كردن و پول درآوردن دانیال هیچ برنامه مشخصی ندارد. او بسیار خوشبین است و اعتقاد دارد اتفاقاتی كه در آینده رخ می‌دهند، راه پول درآوردن آسان و بدون دردسر را برایش باز خواهند كرد. برای دانیال پول فقط جنبه تفریح شخصی دارد و این دیدگاه‌ها چنانچه اصلاح نشوند، می‌توانند او را دچار دردسرهای بزرگی بكنند...
منبع : روزنامه تهران امروز


همچنین مشاهده کنید