جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

۱۰ بهمن


  ۱۰ بهمن
● متولدین فروردین (بره):
اگر همچنان كارهای عقب افتاده زیادی دارید كه باید انجام دهید غر زدن فایده ای ندارد بعضی اوقات زیاده روی می كنید و نتیجه این كار نیز تمام شدن تمام انرژی تان می باشد اگر واقعاً زیرك باشید می توانید برخی از آن ها را به یكی از همكارانتان واگذار كنید
● متولدین اردیبهشت (گاو):
از دست یك نفر عصبانی می شوید زیرا در خیالات و رویا سپری می كند و این موضوع باعث مشاجره بین شما دو نفر خواهد شد چرا قبل از این كه تصمیم بگیرید به حرف های آن ها خوب گوش نمی كنید؟ اگر خوب به حرف های آن ها گوش كنید می بینید كه تفاهم زیادی با هم دارید.
● متولدین خرداد (دوقلوها):
می دانم كه دوست دارید همه چیز مرتب باشد اما گاهی اوقات امكان پذیر نیست حتماً از این كه حداقل یك نفر هم نمی داند كه باید چه كاری را انجام دهد عصبانی می شوید اگر كارهای آنها به شما مربوط نمی شود پس خودتان را كنار بكشید وگرنه بعداً پشیمان می شوید.
● متولدین تیر (خرچنگ):
از این كه از موضوعی سر در نیاورید و حقیقت را نفهمید خیلی بدتان می آید اما اگر كمی صبر كنید حقیقت خودش را نشان می دهد اگرچه ممكن است كه آن را ثابت كنید اما دیگران حرفتان را جدی نمی گیرند و این بی پرده و رك صحبت كردن شما بیش تر ضرر می رساند تا سود.
● متولدین مرداد (شیر):
نگرانی های كاری را كنار بگذارید شاید این هفته دوستتان شما را دعوت كند تا از شما پذیرایی كند بنابراین دعوت را با صحبت های بیهوده كاری خراب نكنید در هر صورت همان قدر كه كار و حرفه مهم است. زندگی عشقی نیز ارزش دارد. این طور نیست؟
● متولدین شهریور (سنبله):
امروز كارهای زیادی دارید كه انجام دهید بنابراین اجازه ندهید مشكلات كوچك این حال و هوا را خراب كنند اگر دوستی شما را به یك مسافرت یك روزه جالب دعوت كرده است تنها كاری كه می توانید انجام دهید این است كه از او ممنون باشید فكر می كنم اگربه او اجاره دهید كه خودش برای این سفر برنامه ریزی كند بسیار خوشحال می شود، اما احتمالاً شما نمی توانید این اجازه را بدهید.
● متولدین مهر (ترازو):
اگر دیروز به كسی زیاد دستور داده اید امروز عواقب آن را خواهید دید من سعی كردم كه به شما هشدار دهم اما شما گاهی اوقات تنها راه خودتان را در پیش می گیرید و به حرف و راهنمایی هیچ كس توجه نمی كنید تنها راهی كه می توانید اوضاع را مرتب كنید این است كه امشب بیش از اندازه مهربان و دلنشین باشید می دانید كه اگر سعی كنید، حتماً موفق می شوید.
● متولدین آبان (عقرب):
از این كه امروز كارهای بیش تری برای انجام دارید خوشحال هستید حداقل باعث می شودتا ذهنتان از مشاجرات خانه دور شود گاهی اوقات پذیرفتن این كه اشتباه می كنید برایتان مشكل است اما این لجاجت بیشتر به ضرر شماست.
● متولدین آذر (کمان):
امروز فرصت های زیادی در اختیار دارید به خصوص از نظر اجتماعی به جای این كه آنرا تنهایی و بدون مشورت دیگران انجام دهید بهتر است از دیگران نظرخواهی كنید قبل از این كه تصمیم بگیرید ببینید دیگران چه نظری دارند بنابراین این تعطیلات به شما یك درس داده است.
● متولدین دی (بز):
امروز ممكن است خبرهایی كاملاً غیرمنتظره و خوشحال كننده به شما برسد این موضوع اثر خوبی به برنامه هایتان می گذارد اما قبل از این كه تغییر ناگهانی ایجاد كنید صبر كنید و ببینید كه كارها چه طور پیش می روند لازم نیست كه برای كاری عجله كنید بنابراین مضطرب نباشید.
● متولدین بهمن (ظرف آب):
شاید زمانی را لازم داشته باشید تا در مورد مسائل اخیر به دقت فكر كنید اما وقتی برای این كار ندارید تنها راهش ایناست كه به حمام بروید و یك ساعت و یا بیش تر را در آنجه بمانید و فكر كنید اگر افراد خانه به شما اجازه دهند
● متولدین اسفند (ماهی):
تمام این بخش ها شما را تا حدی تحت فشار قرار می دهند انرژی سیارات به اوج خود می رسد قبل از این كه بخواهید به این مسائل بی اهمیت توجه كنید به سیارات گوش كنید شما واقعاً نمی توانید دیگران را مقصر بدانید زمانی كه از شما توقع دارند از آنها حمایت كنید اما شما واقعاً سعی می كنید تمام جوانب را در نظر بگیرید و این كار خسته كننده است.
منبع : ایران مانیا


همچنین مشاهده کنید