جمعه, ۳۱ فروردین, ۱۴۰۳ / 19 April, 2024
مجله ویستا

اس ام اس‌های رسیده در هفته آخر اسفند ماه


اس ام اس‌های رسیده در هفته آخر اسفند ماه
زندگی گفت که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود تا چه گوید دل من,عقل نالید کجا حل شود مشکل من , مرگ خندید در خانه ی ویرانه ی من با چنان عشقی زندگی کن که حتی اگر بنا به تصادف در جهنم افتادی خود شیطان تو را به بهشت بازگرداند.
□□‌□
دوست داشتن همیشه گـــفتن نیست گاه سکوت است و گاه نگــــــاه ... غـــــریبه! این درد مشترک من و توست که گاهی نمی توانیم در چشمهای یکدیگــرنگــــاه کنیم چشمهایم هنوز در انتظار است.
□□□
برای هزارمین بار پرسید: تاحالا شده من دلت را بشكنم؟ منم برای هزارمین بار به دروغ گفتم نه هیچ وقت!!! تا مبادا دلش بشكنه!
□□□
لا لا لا لا نخواب دنیا خسیسه / واسه كم آدمی خوب می نویسه / یكی لب هاش تو خوابم غرق خنده ست / یكی چشماش تو خوابم خیسه خیسه .
□□□
بدان که اگر کسی را برای یک‌بار، یک‌روز، دوست دارم، تو را برای همیشه دوست دارم. من عشق را در تو، تو را در دل دل را به هنگام تپیدن به خاطر تو دوست دارم.
□□□
روزی تو را محاکمه می کنند به حبس ابد محکوم میشوی جرمت مشخص نیست شواهد زیادی هم از جنایت وجود ندارد فقط اثر انگشتت را روی قلبی یافته اند.
□□□
گفتی ستاره موندنیست دیدی ستاره هم شکست؟! عهدی میون ما نبود عهد نبسته هم گسست . . .
□□□
به چشمانت بیاموز که هر کسی ارزش دیدن ندارد.... به دستانت بیاموز که هر گلی ارزش چیدن ندارد.... به قلبت بیاموز که هر بی سرو پایی در ان جایی ندارد.... به دلت بیاموز اگه روزی تنها ماند طلب عشق زهر بی سرو پایی نکند ....
□□□
اگر كسی را دوست میداری تركش كن. اگر قسمت تو باشد باز میگردد. اگر هم باز نگشت یعنی به تو تعلق نداشت. پس همان بهتر كه رفت...
□‌□□
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست، وفا آنست که نامت را همیشه روی لب دارم.
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید