پنجشنبه, ۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 25 April, 2024
مجله ویستا

راهنمای استفاده از مردان


راهنمای استفاده از مردان
آیا شما باعث می شویدکه بدترین خصوصیات مردی که دوست دارید، ظاهر شوند؟
چه آگاه باشید و چه نباشید، شاید باعث بروز رفتار بد در مرد مورد علاقه تان باشید. من نمی گویم تمام مشکلات موجود تقصیر زنان است، یا اینکه نحوه برخورد ما «اشتباه» یا «بد» است، یا مردان نیاز به تغییر ندارند و این ما هستیم که باید تغییرکنیم. من می گویم پنجاه درصد مشکلات ناشی از طرز برخورد و رفتار زنان در برابر مردان است.
بسیاری از رفتارهایی که ما زنان انجام می دهیم تا «دوست داشتنی » باشیم، رفتارهایی هستندکه برای روابطمان بسیار زیان بارند. البته، ما این اشتباهات را به عمد نمی کنیم. بسیاری از ما این الگوی رفتاری را از مادرانمان وآنها نیز از مادرانشان آموخته اند. ولی وقتی ما به این شیوه های قدیمی رفتار می کنیم درنهایت به عنوان یک زن، احساس بدی نسبت به خود پیدا می کنیم و درواقع باعث می شویم که مردان نیز رفتار بدی با ما درپیش بگیرند. بنابراین بهتر است با آموختن شیوه های جدید رمز ورود به قلب مردان را بیاموزیم.
۱. با مردان رفتار مادرانه نداشته باشید، و با آنها مانندکودکان رفتار نکنید.
هنگامی که شما با شوهرتان مثل یک کودک رفتار می کنید او احساس می کند مورد قضاوت قرار گرفته است، درنتیجه عزت نفس اوکم می شود و مثل یک فرد نالایق رفتارمی کند. اگر با او مثل یک پسربچه رفتارکنید او هم مثل یک بچه عمل می کند.
۲. خودتان را فدا نکنید و همیشه خود را بعد از مردی که دوست دارید و در درجه دوم اهمیت قرار ندهید.
زنان همواره شخصیت خود را قربانی می کنند و نسبت به مردان زندگی شان دردرجه دوم اهمیت قرار می دهند. برای مثال :
دست ازعلایق ،سرگرمی ها و فعالیتهایشان می کشند دوستان و اعضای خانواده خود را که مورد تایید شوهرشان نیست کنار می گذارند. و حتی رویاها وآرزوهای خودشان را کنار می گذارند و در عوض به شوهرشان برای برآوردن آرزوهایش کمک می کنند. هر بار که برای به دست آوردن عشق مردی، یک علاقه، یک دوست یا یک رویا را از دست می دهید، تکه ای از وجود خودتان را کنار می گذارید. هر چه بیشتر از خودگذشتگی کنید، مقدارکمتری ازخودتان باقی می ماند. تا جایی که یک روز بیدار می شوید و احساس می کنید تهی هستید. هیچ چیز از شما باقی نمانده است. برای اینکه بیشتر مورد قبول باشید، همه چیز را از بین برده اید و در طول این فرایند شما ماهیت و روح زنانگی تان را از دست داده اید. در نتیجه نسبت به مردی هم که دوست داشتید و به خاطرش فداکاری کردید احساس خشم می کنید، زیرا درنهایت هم آن طورکه می خواستید، دوستتان نداشته است.
۳. عاشق ِامکانات و توانایی بالقوه مردان نشوید.
شما عاشق یک مرد، آن طورکه واقعا هست نمی شوید بلکه عاشق توانایی بالقوه اومی شوید. شما به «ماموریت های نجات احساس » می روید، و مردانی را پیدا می کنیدکه میل ندارند به خودشان کمک کنند و سعی می کنید نجاتشان دهید. و یا مردانی را پیدا می کنیدکه شما را دوست ندارند یا درست رفتار نمی کنند، و برچیزی پافشاری می کنیدکه به دست نمی آورید ولی می دانید وجود دارد. با این فکر که اگر به اندازه کافی دوستش بدارید، او تغییر خواهدکرد. حقیقت این است که : اگر مردی به اندازه کافی خودش را دوست بدارد، تغییر خواهدکرد. داشتن رابطه ای سالم با یک مرد، یعنی دوست داشتن او به خاطر همان که هست نه دوست داشتن او علی رغم چیزی که امروز هست یا به امید چیزی که فردا خواهد بود.
نویسنده : بارابارا د آنجلیس
منبع : مطالب ارسال شده


همچنین مشاهده کنید