سه شنبه, ۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 23 April, 2024
مجله ویستا


سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی


سنجش کیفیت خدمات در بخش عمومی
نویسنده : الوانی - سیدمهدیریاحی - بهروز
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۹/۲۵
رده دیویی : ۶۵۸.۵۶۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۰۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HD۶۲/۱۵/ف‌لا۷س۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۳۰۰-۳۰-۱

در این کتاب مدلهای مختلف اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی, بحث و بررسی شده است. عناوین فصلهای کتاب عبارت اند از: ابعاد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی, چالشها, مشکلات و تنگناهای کاربرد مدیریت کیفیت جامع در بخش عمومی, چارچوب عمومی اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی, تجربیات دولتها در سنجش (اندازه گیری) کیفیت خدمات در بخش عمومی و چرا اندازه گیری کیفیت خدمات در بخش عمومی دشوار استŒ.


همچنین مشاهده کنید