پنجشنبه, ۹ فروردین, ۱۴۰۳ / 28 March, 2024
مجله ویستا
روشهای کاربردی بازاریابی خدمات بانکی برای بانکهای ایرانی
نویسنده : ونوس - داورصفاییان - میترا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۳/۱۳
رده دیویی : ۳۳۲.۱۰۹۵۵
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۱۱۹-۱۳-۵
بحث آغازین کتاب درباره بازاریابی بانکی در ایران و ویژگیهای خدمات بانکی است که در آن موضوعاتی از این دست مطرح میگردد :مشکلات مدیریتی و بازاریابی, ویژگیهای خدمات و خدمات بانکی, ارتباط خریدار و فروشنده, عدم امکان ذخیرهسازی و انبار کردن خدمات و بی ثباتی کیفیت خدمات .نویسنده در فصل دوم با عنوان مشتریگرایی 'از انگیزهها و نیازهای مالی مشتریان بانکها, نیز استراتژیهای مهم مشتریگرایی سخن به میان میآورد .در فصل سوم, موضوع کیفیت و عرضه خدمات به مشتریان بررسی میشود .افزون بر آن مولف به جدیدترین قلمرو بازاریابی اشاره میکند .دیگر مباحث کتاب عبارتاند از :مشتریان کلیدی, آمیخته بازاریابی خدمات, استراتژیهای محصول, استراتژیهای قیمت, استراتژیهای مکان, استراتژیهای ترفیع, استراتژیهای مربوط به کارکنان, و استراتژیهای مربوط به دارایی .
همچنین مشاهده کنید