سه شنبه, ۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ / 16 April, 2024
مجله ویستا

این‏ها سخن از زبان امریکا می‏گویند!


این‏ها سخن از زبان امریکا می‏گویند!
این یادداشت خطاب به دگراندیشان داخل و خوش نشینان خارج از کشور است. کسانی که در ماجرای غزه جمهوری اسلامی را کاسه داغ تر از آش می دانند. کسانی که طبق تعاریف کلاسیک منافع ملی که برگرفته از آموزه های البته صادراتی فرهنگ سیاسی غرب است، دنبال رد پایی از منافع ملی ایران در حمایت حتی سیاسی از مردم غزه می گردند و به زعم و گمان غلط خود چیزی پیدا نمی کنند و در نتیجه دم به دم بوق های تبلیغاتی استکباری داده و در مسیر حمایت از ملتی محروم و مظلوم که این روز ها بیش از ۶۰ سالی که از تاسیس بتکده اسرائیل می گذرد، ستم کوب سم ستوران صهیونیست هستند، سنگ می اندازند و بی محابا دهان یاوه گوی خود را می گشایند و چراغی که به خانه روا است را به مسجد حرام قلمداد می کنند. کسانی که مانند مال اندوزان و زرپرستان و تزویرگران جهود، گوش خوابانده اند تا اگر ریالی در دفاع از غزه صرف شد، بانگ و فریاد برآرند و با جار و جنجال، سد راه آرمان فلسطین و جاده صاف کن تانک ها و بلدوزرهای اسرائیل شوند...
این یادداشت خطاب به همه کسانی است که تار و پود ذکر و ذهنشان بر بوم شوم صهیونیزم تنیده شده است:
۱) در آستانه عاشورای حسینی(ع)، به اقتباس از کلام مولای آزادگان جهان می گویم اگر مسلمان نیستید لااقل آزاده باشید. چگونه در حالی که بیخ گوش شما در یک سرزمین اسلامی آن طور که هر روز می بینید و در تصاویر مخابره شده، مشاهده می کنید زن و مرد و کودک و پیر و جوان بی گناه و معصوم فلسطینی در خاک و خون می غلتند و بر پیکر پاک آنان، سربازان اسرائیلی پای می کوبند و عربده های مستانه می کشند، شما می توانید به یاوه درایی های اهریمنی و سفسطه های سیاسی مبنی بر این که فلسطین چه ربطی به ما دارد، دل خوش کنید و سر راحت زمین بگذارید؟
دستور رسول خاتم اسلام(ص) پیشکشتان آنجا که می فرماید وای بر مسلمانی که بداند برادر و خواهر هم کیش او گرفتار است و گوش کری بدهد و ککش هم نگزد. وای بر مسلمانی که فریاد کمک خواهی ملتی مسلمان را بشنود اما چنان مات و مبهوت باورهای غرب گرایانه خود باشد که لام تا کام در مقابل این ایلغار وحشیانه نه تنها حرفی نزند که گوشش هم در دهان وسوسه خناسان حامی اسرائیل بوده، تبلیغ آن ها را تکرار کرده و در این فاجعه عظمی، مظلوم را مقصر قلمداد نماید! او را تروریست بخواند، قیام و دفاع او با دست خالی در برابر زراد خانه پر و پیمان امریکا و اسرائیل و انگلستان را تخطئه کند و صورتی تحریف شده به آن بدهد. آن گونه که در اطلاعیه بیشرمانه دفتر تحکیم وحدت مندرج در روزنامه کارگزاران مورخ سه شنبه دهم دی ماه جاری شاهد بودیم.
۲) کسانی که جمهوریت و اسلامیت را ۲ بال نظام می دانند و در عین حال، دچار بحران ذهنیت هستند و نمی توانند، حمایت از مردم فلسطین را منطبق بر منافع ملی قلمداد کنند، چرا دست از خصلت شترمرغی خود بر نمی دارند؟ چرا همیشه از آن سر می افتند؟
مگر اسلامیت مانند جمهوریت یک بال نظام نیست؟ مگر اسلامیت نظام به ما حکم نمی کند از کیان اسلام و هر مسلمان تحت ستم حمایت کنیم؟ مگر در قانون اساسی ما که همین حضرات هر اتفاقی می افتد، آن را پیش می کشند، حمایت از محرومین و مستضعفین و ملت های اسلامی قید نشده است؟ یکباره بگویید اسلامیت را قبول نداریم و خیال خودتان را راحت کنید و از پارادوکس هایی که دائماً دامنتان را می گیرد، خود را نجات دهید. چرا این قدر خود را آزار می دهید و با صغری و کبری کردن و سفسطه چیدن، می خواهید منافقانه به خواسته خود برسید!
۳ ) کسانی که می گویند وقتی کشورهای عرب و مسلمان مانند مصر واردن و عربستان که هم کیش و هم دین فلسطینی ها هستند و بعضاً گزیده و ضربه خورده اسرائیل و هنوز که هنوز است، اراضی آن ها تحت تصرف غاصبان تل آویو است، سکوت می کنند، چرا ما باید کاسه گرم تر از آش و دایه عزیزتر از مادر باشیم، از آن ها می پرسم، در کجای شریعت محمدی(ص) و اسلامیت نظام جمهوری اسلامی و جمهور دل داده به تشیع علوی، قیام به امر واجب، منوط و مشروط به این قبیل شرایط و بهانه ها شده است که شما با تشبث به آن می خواهید برای اهداف شوم و ضد اسلامی خود محمل و مجرای موجه درست کنید؟ در کجای اسلام، اکثریت غافل مبنا و الگو قرار داده شده است؟ اگر این گونه بود که نهضت عاشورا شکل نمی گرفت و ۷۲ تن که اقلیت کمی روزگار خود بودند، زیر بیرق ابا عبدالله(ع)، با علم به شهادت سینه نمی زدند و برای عروج عاشقانه با مولای خود در شب دهم محرم مناجات عارفانه نمی کردند و لحظه ها را برای رسیدن به لحظه موعود ملاقات با خدای خود نمی شمردند. تا کی می خواهید زیر سیطره کمیت آخر الزمانی که از اشراط پایان تاریخ است، ذلیلانه تمکین کنید؟ در کجای اسلام به تشخص ها و معیارهای نژادی بها داده شده است که شما می خواهید از دل موضوعاتی چون عربیت و عجمیت و عرب و فارس حکم شرعی برای خالی کردن پشت ملت فلسطین در آورید؟ چرا ملاک های متعالی اسلام را که بر پایه ارزش های دینی بنیان نهاده شده است، می خواهید با معاییر اموی معاوضه کنید؟ آیا این تصور شما چیزی غیر از پیروی از اسلام اموی! است؟
آیا صدای امریکا چیزی غیر از سخن شما را می گوید؟ آیا شماها مطلبی غیر از اراجیف بلند گوهای استکباری را تکرار می کنید و سخن از زبان آن ها می گویید؟ آیا در ذات رأی قاطع و قریب به اتفاق مردم به جمهوری اسلامی که بر گرفته از آموزه های شریعت محمدی و تشیع علوی است، چنین مواضع به حقی وجود ندارد که امثال شماها دست از این وارونه نمایی های مستمر خود بر نمی دارید؟
۴) بدانید و آگاه باشید، نظام اسلامی بر مدار احکام خمسه الهی می چرخد و اگر عالم و آدم هم حکم بر برائت جهودان پیغمبرکش دهند، ملت مسلمان ایران، کاری غیر از ادای تکلیف شرعی خود در پیش نخواهد گرفت.
سید حسین طاهری
منبع : رجا نیوز


همچنین مشاهده کنید