چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا
عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری سیستمهای بازاریابی الکترونیکی
برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در بهکارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته میشود:
ـ عدم شناخت توانمندیهای لازم برای پیادهسازی و بهکارگیری فناوری اطلاعات
ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار
ـ فقدان زیرساختهای سازمانی لازم برای استفاده از فناوری
ـ سرمایهگذاری کلان بیبرنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمیشود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمیگردد.
تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمعآوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری دادههای تحقیق، پرسشنامه است و دادههای مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل میشوند.
دکتر بیژن لطیف
نیالا سابقی ساروئی
نیالا سابقی ساروئی
منبع : معاونت برنامهریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران پاکستان مجلس شورای اسلامی رئیسی دولت عملیات وعده صادق سید ابراهیم رئیسی ایران و پاکستان حجاب مجلس رئیس جمهور دولت سیزدهم
سیل تهران پلیس فراجا وزارت بهداشت شهرداری تهران فضای مجازی قتل حج عمره سازمان هواشناسی آتش سوزی شهرداری
بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو ایران خودرو قیمت طلا قیمت دلار بازار خودرو دلار سایپا بورس تورم ارز
کتاب تلویزیون تئاتر رادیو سینمای ایران سریال نمایشگاه کتاب سینما فیلم فیلم سینمایی معماری شعر
دانشجویان کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی دانش بنیان
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه روسیه فلسطین جنگ غزه چین اتحادیه اروپا ترکیه حماس اوکراین طوفان الاقصی
فوتبال پرسپولیس استقلال باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال تراکتور رئال مادرید بارسلونا بازی سپاهان فوتسال لیگ برتر
همراه اول اپل ایلان ماسک شیائومی مایکروسافت هوش مصنوعی تبلیغات فناوری گوگل تلگرام سامسونگ
سلامت افسردگی یبوست پیری صبحانه