چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا


عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به‌کارگیری سیستم‌های بازاریابی الکترونیکی


عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به‌کارگیری سیستم‌های بازاریابی الکترونیکی
برای نیل به بازاریابی الکترونیکی و تعیین عوامل تأثیرگذار بر توانمندی نهادهای اقتصادی در به‌کارگیری آن، موارد زیر در نظر گرفته می‌شود:
ـ عدم شناخت توانمندی‌های لازم برای پیاده‌سازی و به‌کارگیری فناوری اطلاعات
ـ درک نادرست از زمان و مکان کاربرد فناوری در فرآیندهای کسب و کار
ـ فقدان زیرساخت‌های سازمانی لازم برای استفاده از فناوری
ـ سرمایه‌گذاری کلان بی‌برنامه در زمینهٔ فناوری اطلاعات که گاهی منجر به ایجاد ارزش تجاری قابل قبول نمی‌شود و بازده مطلوبی عاید شرکت نمی‌گردد.
تحقیق حاضر از نظر هدف، تحقیقی کاربردی است که در جمع‌آوری اطلاعات از روش تحقیق پیمایشی استفاده شده است. ابزار گردآوری داده‌های تحقیق، پرسش‌نامه است و داده‌های مذکور با استفاده از روش آماری تحلیل عاملی تحلیل می‌شوند.
دکتر بیژن لطیف
نیالا سابقی ساروئی
منبع : معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی


همچنین مشاهده کنید