شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا

بررسی رابطه مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده و بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه‌های استان اصفهان


بررسی رابطه مؤلفه‌های سازمان یادگیرنده و بهبود کیفیت آموزش در دانشگاه‌های استان اصفهان
سازمان یادگیرنده یکی از واژه‌های جنجال‌برانگیز در ادبیات سازمان و مدیریت، روانشناسی و توسعه نیروی انسانی است. مدیران ارشد در بسیاری از سازمان‌ها بر این باورند که شیوه یادگیری سازمان یک شاخص اصلی برای اثربخشی و ظرفیت آن سازمان در نوآوری و رشد است.
شاید بتوان یکی از دلایل توجه به ایده سازمان یادگیرنده را توجه به مفاهیمی از قبیل مدیریت کیفیت جامع (TQM) و مهندسی مجدد دانست که در دهه ۱۹۸۰ مطرح گردید و به ایجاد این ایده کمک زیادی نمودند.
رضا هویدا
سیدعلی سیادت
علی شائمی برزکی
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری


همچنین مشاهده کنید