چهارشنبه, ۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 24 April, 2024
مجله ویستا
اهمیت اعتماد در بازاریابی رابطهای و ایجاد مقیاسی جهت سنجش آن
در بسیاری از پژوهشهای کنونی پیرامون بازاریابی، از بازاریابی رابطهای بهعنوان یک تغییر شکل اساسی در زمینه بازاریابی یاد شده است که نیازمند تئوری و زبان جدیدی میباشد. از اواخر دهه ۱۹۸۰، تحقیقات پیرامون بازارهای صنعتی نشاندهنده حرکتی از روابط یکجانبه و رقابتی به سمت روابط دو جانبه، بلندمدت و توام با تشریک مساعی بوده است. برخی مزایای این ارتباطات عبارتند از: کاهش هزینههای مبادله، افزایش بهرهوری و بازدههای اقتصادی بالاتر برای مشتریان و عرضهکنندگان مواد اولیه. البته همه این روابط نتایج سودمند دو جانبه ندارند. شرکتهای موفق بهدنبال موقعیتهائی هستند که برایشان سودآور است.
آرش حبیبی پیرکوهی ـ کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی دانشگاه اصفهان
منبع : حوزه معاونت تحقیقات و فناوری
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران رهبر انقلاب کارگران پاکستان دولت سریلانکا مجلس شورای اسلامی حجاب رئیسی سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم رئیس جمهور
شهرداری تهران تهران هواشناسی سیل کنکور سلامت پلیس فراجا فضای مجازی قتل قوه قضاییه وزارت بهداشت
قیمت خودرو قیمت دلار قیمت طلا خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو بورس سایپا تورم قیمت سکه
ترانه علیدوستی تلویزیون سریال سینمای ایران تئاتر شعر کتاب رادیو مهران مدیری سینما فیلم سینمایی انقلاب اسلامی
ناسا کنکور ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رژیم صهیونیستی اسرائیل آمریکا غزه فلسطین جنگ غزه روسیه اتحادیه اروپا عملیات وعده صادق ترکیه طوفان الاقصی اوکراین
پرسپولیس فوتبال استقلال باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس بازی فوتسال تراکتور تیم ملی فوتسال ایران رئال مادرید بارسلونا سپاهان
هوش مصنوعی فیلترینگ تسلا تبلیغات وزیر ارتباطات عیسی زارع پور ایلان ماسک اپل همراه اول فناوری نخبگان دوربین
سلامت روان داروخانه پیری دوش گرفتن کاهش وزن افسردگی یبوست