شنبه, ۸ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 27 April, 2024
مجله ویستا

رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین


رویکردی استراتژیک برای ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین
● انسجام دهی حلقه های سود دهی مشتریان
هدف این مقاله ؛ارایه ی یک چهارچوب استراتژیک برای مدیریت وفاداری آنلاین است . طرح، متدولوژی، رویکرد این مقاله مفاهیمی شامل یک رده از مطالب انتشار یافته ی اخیر – کار تئوریک بر روی وفاداری مشتریان و یک مورد عملی در محیط اینترنت می باشد.
تأمین اطلاعات و رویکرد های عملی برای بازاریابی که ممکن است به موفقیت در تأمین رضایت سفارش دهندگان آنلاین منجر شود . خلاصه ای از مزایا ومعایب فعالیت های ایجاد وفاداری در مشتریان آنلاین ، از طریق یکپارچه کردن مستندات مرتبط با دوره ی ارزش مشتریان آنلاین فراهم می آید. این امر،همچنین مشکلات پیش بینی نشده را که بعضی تلاش های ایجاد وفاداری مشتریان ممکن است ایجاد کنند، نشان می دهد . مفاهیم تئوریک که مبنای این تحقیق را شکل داده اند، کاربردهای مهم بازاریابی مصرف کننده را نشان می دهند، اما به صورت تجربی آزمایش نشده اند. آشکار کردن یک استراتژی قبلی گزارش نشده ، برای ایجاد وفاداری سودمند مشتریان آنلاین .
این مقاله ماهیت کاربرد حلقه ی ارزش مشتری را برای یک فرایند مهم بازاریابی توصیف می کند و به منظور موفقیت در بازاریابی ، حداکثر کردن ارزش منابع کمیاب خدمات آنها را بوسیله ی خدمت رسانی به مشتریان سودمند، پیشنهاد می کند .
مترجمان
مختار رنجبر (دانشجوی دکترای مدیریت دولتی) و حسین وهابی (کارشناس ارشد مدیریت بازاریابی)
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی


همچنین مشاهده کنید