شنبه, ۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 20 April, 2024
مجله ویستا
دیدگاه نظام سرمایه داری و اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی
فلسفه بازاریابی اجتماعی با دیگر فلسفه های رایج در بازاریابی از جهت اینکه نسبت به منافع آیندگان و جامعه و رفاه آنان تأکید دارد تفاوت داشته و به دنبال دخالت دادن موضوعات فرهنگی و ارزشی به صورت واقعی در مسایل بازاریابی می باشد. این فلسفه خواهان آن است که بین ارضاء منافع مشتریان، ارضاء منافع بلند مدت جامعه، ارضاء اهداف سازمان ها و بنگاه های اقتصادی توازن ایجاد نماید. در این مقاله دیدگاه نظام سرمایه داری غرب و مکتب مقدس اسلام نسبت به فلسفه بازاریابی اجتماعی بیان شده است.
نویسنده: جمال خانی جزنی
منبع : بانک مقالات تخصصی شرکت توسعه مهندسی بازارگستران آتی
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران اسرائیل اصفهان حجاب ایران و اسرائیل گشت ارشاد حمله ایران به اسرائیل حسین امیرعبداللهیان استان اصفهان دولت وعده صادق جنگ ایران و اسرائیل
تهران سیل شهرداری تهران وزارت بهداشت هواشناسی قتل فضای مجازی زلزله پلیس سیلاب قوه قضاییه سازمان هواشناسی
قیمت طلا قیمت دلار خودرو قیمت خودرو دلار بازار خودرو بانک مرکزی چین دولت سیزدهم ایران خودرو تورم قیمت سکه
سعدی سینمای ایران سینما تلویزیون تئاتر فیلم سینمایی فیلم سریال موسیقی احسان علیخانی کتاب بازیگر
مغز
رژیم صهیونیستی غزه فلسطین عراق جنگ غزه روسیه سازمان ملل امیرعبداللهیان حماس ترکیه اسراییل شورای امنیت
فوتبال استقلال پرسپولیس شمس آذر قزوین باشگاه استقلال تراکتور لیگ برتر صنعت نفت آبادان بازی لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
هوش مصنوعی سرطان همراه اول اینترنت فناوری موبایل گوگل سامسونگ ناسا تبلیغات تلگرام اپل
حمله قلبی قلب کلسترول فشار خون گیاهان دارویی پیاده روی