جمعه, ۱۰ فروردین, ۱۴۰۳ / 29 March, 2024
مجله ویستا

شفاف باشید!


شفاف باشید!
پوست صورت بیش از پوست سایر بخش‌های بدن احتیاج به مراقبت و نگهداری دارد. خانم‌هائی که در هوای آلوده شهری مثل تهران رفت‌وآمد می‌کنند باید بیش از هر چیز به تمیز کردن پوست خود اهمیت بدهند. برای تمیز کردن پوست، انواع مختلفی از شوینده‌ها از مارک‌های مختلف با ویژگی‌های مختلف وجود دارد. بهترین راه برای انتخاب یکی از شوینده‌ها مشورت با پزشک متخصص است. در غیر این صورت باید بین انواع مدل‌ها و مارک‌های مختلف جستجو کنید و سازگارترین شوینده با پوستتان را بیابید. ما در این‌جا ۴ گروه از شوینده‌ها و کرم‌های ضروری پوست را به شما معرفی می‌کنیم که از نظر قیمت به دو دسته تقسیم می‌شوند.
● ایوروشه
ایوروشه در مجموعه‌ای از محصولات به نام بیواسپسیفیک کرم‌های ضروری پوست چون شوینده صورت، مرطوب‌کننده، شیرپاک‌کن و لوسیون پاک‌کننده را عرضه کرده است. این محصولات برای هر نوع پوست در یک رنگ متفاوت با بسته‌بندی مشابه ساخته شده است. (مثلاً رنگ سبز برای پوست‌های مختلط و چرب) شما بهتر است قبل از خرید بروشور ایوروشه را مطالعه و نوع کرم و شوینده مناسب با نوع پوستتان را خریداری کنید.
● نیوآ
محصولات نیوآ در ایران شناخته شده است و در بیشتر فروشگاه‌های بهداشتی و داروخانه‌ها قابل دسترسی است.
ویژگی‌های محصولات نیوآ ارائه پی‌درپی و مداوم محصولات جدید این شرکت در ایران است. شست‌وشو دهنده ۲ در ۱ که حاوی شست‌وشو دهنده و تونیک است، ژل شست‌وشو دهنده، تونیک و مرطوب‌کننده برخی از محصولات نیوآ هستند که برای شست‌وشوی پوست و محافظت از آن پیشنهاد می‌کنیم.
حدود قیمت: ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان
● سینره
یکی دیگر از مارک‌های خوب ایرانی سینره است که محصولات آن برای تقویت مو هم بسیار رایج و متداول هستند. محصولاتی که ما پیشنهاد می‌کنیم برای شست‌وشو و نگه‌داری پوست صورتتان از سینره تهیه کنید، ژل شست‌وشوی صورت سینره، شیرپاک‌کن سینره، لوسیون پاک‌کننده و کرم مرطوب‌کننده است. پوست‌های چرب هم نگران نباشند، ژل پاک‌کننده مخصوص پوست‌های چرب سینره انتخاب خوبی برای آنها است.
● سی‌گل
سی‌گل یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های لوازم آرایشی و بهداشتی ایرانی است. نمونه محصولات خارجی که در بالا معرفی کردیم با قیمت پائین‌تر می‌توان در محصولات سی‌گل یافت. کرم مرطوب‌کننده سی‌گل، تونیک پاک‌کننده پوست، شیرپاک‌کن و اسکراب سی‌گل محصولات پیشنهادی ما به شما هستند. اسکراب برای کسانی که پوست چرب دارند یا استفاده گهگاهی مناسب است. سی‌گل هم‌چنین یک لوسیون مخصوص پوست‌های چرب دارد.
حدود قیمت: ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان
● خانه‌شوئی به پیشنهاد ما
لوازم بهداشتی خانه از آن گروه محصولات متنوع هستند که هر روز مدل جدیدی از آنها با کاربرد آسان‌تر و کارائی بیشتر وارد بازار می‌شود. کشف و شناسائی محصولات تازه می‌تواند یکی از تفریحات خانم‌های خانه‌دار باشد. اما برای خانم‌های پرمشغله‌ای که فرصت این جست‌وجو را ندارند، ما محصولات جدید بهداشتی را که کارائی آزمایش شده‌ای هم دارند، به شما پیشنهاد می‌کنیم.
▪ پودر لکه‌بر
تا چند سال پیش لکه‌برهای خارجی در ایران طالبان بسیاری داشتند ولی حالا که مشابه ایرانی‌ آنها با کیفیت مطلوب وارد به بازار آمده است دیگر نیازی به تهیه لکه‌بر خارجی ندارید. کافی است در هر بار شست‌وشوی لباس‌ها یک پیمانه از پودر سپید استفاده کنید. این پودر مخصوص لباس‌های سفید و رنگی است و مهم‌ترین ویژگی آن این است که رنگ لباس را از بین نمی‌برد. پودر لکه‌بر سپید برای از بین بردن لکه‌های آب، میوه، چای، قهوه، نوشابه، سس و ... بر روی پارچه‌های مختلف و حتی سفره، رومیزی، رومبلی و ... مناسب است.
قیمت: ۱۵۰۰ تومان
▪ کرم کف‌شوی
کرم کف‌شوی رخشا یک پاک‌کننده قوی برای تمامی سطوح است. ویژگی این کرم قدرت پاک‌کنندگی فوق‌العاده آن است. شما می‌توانید از این محصول برای چرک‌زدائی اجاق گاز، سینک، کاشی، سرامیک، وان و ... استفاده کنید. این پاک‌کننده مانند سایر جرم‌گیرها که قدرت پاک‌کنندگی قوی دارند، هنگام استفاده، گلو و دستگاه تنفسی را آزار نمی‌دهد. حالت کرم بودن این ماده باعث می‌شود تا مصرف آن هم به‌صرفه باشد و به راحتی به هدر نرود.
قیمت: ۷۵۰ تومان
▪ پاک‌کننده سطوح رخشا
پاک‌کننده سطوح رخشا پودری جوشان است که در اثر تماس با آب فعال می‌شود و در حالت معمولی مانند پودر لباسشوئی است. این پودر قدرت جرم‌گیری و رسوب‌زدائی قوی دارد. در هنگام استفاده برای تأثیرگذاری بیشتر آن بهتر است سطح مورد نظرتان را خیس کنید، پودر جوشان را روی آن بریزید و چند دقیقه‌ای صبر کنید تا ماده پودر فعال شود و تأثیر کند.
قیمت: ۱۵۰۰ تومان
▪ مایع‌های شوینده لباس
اولین مایع‌های لباسشوئی که وارد بازار شدند، هیچ‌گاه به‌طور کامل جای پودر لباسشوئی ننشستند اما سافتلن‌ مایع‌های تخصصی‌تر را برای شستن انواع لباس تولید کرده است که می‌تواند برای خانم‌های وسواسی و با دقت جذاب باشد. مایع‌های لباس‌شوی سافتلن مخصوص لباس‌های مشکی، سفید و رنگی هستند. استفاده از این لباسشوها مانع سفیدک زدن لباس‌های مشکی، کدر شدن لباس‌های سقید و رنگ دادن لباس‌های رنگی می‌شود.
▪ پاک‌کننده چندمنظوره
پاک‌کننده چندمنظوره هوم‌پلاس یکی از آن محصولات بهداشتی است که بسیار مورد استفاده خانم‌های خانه قرار می‌گیرد. استفاده راحت یکی از ویژگی‌های این ماده شوینده است. این ماده که برای همه سطوح، به ویژه سطوح آشپزخانه مناسب است، به‌مانند شیشه‌شور پاشیده می‌شود و نیازی به مخلوط شدن با آب یا سابیدن بیش از حد ندارد. فقط فراموش نکنید این ماده برای شست‌وشوی روزانه سطوح مناسب است و قدرت پاک کردن سطوح بسیار کثیف و جرم گرفته را ندارد.
▪ ضدعفونی‌کننده و میکروب‌کش
گاهی علاوه‌بر تمیز کردن محیط‌های بهداشتی، ضدعفونی کردن آنها نیز لازم و ضروری است. اصلاً بد نیست هر از چند گاهی سرویس‌های بهداشتی خود را با نوعی ضدعفونی‌کننده میکروب‌زدائی کنید.
ضدعفونی‌کننده و میکروب‌کش هوم‌پلاس که مخصوص مصارف خانگی است این امکان را به شما می‌دهد. به پیشنهاد ما برای اطمینان از تمیزی، از این محصول استفاده کنید. مهم‌ترین ویژگی این محصول این است که از انتقال بیماری بین اعضاء یک خانه جلوگیری می‌کند.
منبع : مجله زندگی ایده آل


همچنین مشاهده کنید